груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВерещака, А. В.-
dc.date.accessioned2024-07-12T11:15:06Z-
dc.date.available2024-07-12T11:15:06Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3418-
dc.descriptionВерещака А. В. Журналістика і пропаганда (на прикладі російського телебачення) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 061 «Журналістика» / А. В. Верещака ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 52 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто тему пропаганди в журналістиці. Досліджено роль телебачення у формуванні громадської думки, феномен пропаганди на телебаченні та історія російського телебачення. У рамках роботи було встановлено, що пропаганда в сучасній журналістиці стала важливим інструментом впливу на громадську думку та складовою частиною багатьох телевізійних програм. Телебачення, маючи велику аудиторію, значно впливає на формування суспільних настроїв. Історичний огляд показав, як медіа та пропаганда контролювалися в різні періоди історії Росії. Під час дослідження був проведений аналіз новинних програм російських телеканалів з метою зафіксувати конкретні приклади пропаганди на російському тедебаченні. Ця праця є актуальною і необхідною в контексті сучасних масових комунікаційних технологій, де пропаганда на телебаченні стала надзвичайно поширеним явищем. The subject of propaganda in journalism is considered in the qualification work. The role of television in the formation of public opinion, the phenomenon of propaganda on television, and the history of Russian television are studied. As part of the work, it was established that propaganda in modern journalism has become an important tool for influencing public opinion and an integral part of many television programs. Television, having a large audience, significantly influences the formation of public attitudes. The historical review showed how the media and propaganda were controlled in different periods of Russian history. During the study, an analysis of the news programs of Russian TV channels was carried out in order to record specific examples of propaganda on Russian television. This work is relevant and necessary in the context of modern mass communication technologies, where propaganda on television has become an extremely common phenomenon.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра журналістикиuk_UA
dc.subjectТихоненко І. В.uk_UA
dc.subjectпропагандаuk_UA
dc.subjectросійське телебаченняuk_UA
dc.subjectінструмент впливуuk_UA
dc.subjectтелевізійні програмиuk_UA
dc.subjectмасові комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectpropagandauk_UA
dc.subjectRussian televisionuk_UA
dc.subjecttool of influenceuk_UA
dc.subjecttelevision programsuk_UA
dc.subjectmass communication technologiesuk_UA
dc.titleЖурналістика і пропаганда (на прикладі російського телебачення)uk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 061 «Журналістика»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Верещака.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.