груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖигун, В. М.-
dc.date.accessioned2024-07-17T06:04:58Z-
dc.date.available2024-07-17T06:04:58Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3439-
dc.descriptionЖигун В. М. Управління рекламною діяльністю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / В. М. Жигун ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 69 с.uk_UA
dc.description.abstractПроведене дослідження має на меті підвищення ефективності рекламної діяльності компанії та її фінансових результатів. Для досягнення поставленої мети були виконані завдання, сутність яких полягала в дослідженні рекламної діяльності, визначенні досвіду міжнародних компаній в управління рекламною діяльністю; проведенні організаційно-економічної характеристики ТОВ «Комо Україна» та ефективності застосування рекламних інструментів у ТОВ «Комо Україна»; пропозиції основних заходів з підвищення ефективності маркетингових досліджень рекламної діяльності. Особливу увагу було приділено оцінці рекламної діяльності компанії та визначенні ключових інструментів, які використовуються компанією. Також були досліджені витрати, які виділяє керівництво компанії на проведення рекламної діяльності та зроблено комплексну оцінку рекламної діяльності компанії. На основі емпіричного аналізу були сформовані рекомендації щодо шляхів покращення рекламної діяльності. Було запропоновано розвивати рекламу в соціальних мережах та впровадити в штат працівника, який цим займатиметься. The purpose of the activity is to increase the effectiveness of the company's advertising activities and its financial results. To achieve the goal, tasks were set, the essence of which consisted in researching advertising activities, determining the experience of international companies in managing advertising activities; conducting the organizational and economic characteristics of LLC "Como Ukraine" and the effectiveness of the use of advertising tools in LLC "Como Ukraine"; offers the main measures to increase the effectiveness of marketing research of advertising activities. Special attention was paid to the evaluation of the company's advertising activities and the identification of the key tools used by the company. The costs allocated by the company's management for advertising activities were also studied and a comprehensive assessment of the company's advertising activities was made. Based on the empirical analysis, recommendations were made on ways to improve advertising activities. It was proposed to develop advertising in social networks and introduce an employee who will deal with it.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра менеджментуuk_UA
dc.subjectВасильєв А. А.uk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectSMM-маркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertising activityuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectSMM-marketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleУправління рекламною діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
thesys_zhigun.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.