груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, В.-
dc.date.accessioned2024-07-17T06:20:42Z-
dc.date.available2024-07-17T06:20:42Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3443-
dc.descriptionКравченко В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / В. Кравченко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 86 сuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено узагальненню теоретичних, методологічних основ управління маркетинговою діяльністю підприємства, проведенню емпіричного аналізу та розробці пропозицій щодо вдосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства. У роботі досліджено сутність управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянуто особливості маркетингового управління в сучасних умовах. Обґрунтовано механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено організаційно-економічну характеристику ПрАТ «МХП». Проаналізовано стан маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «МХП». Проведено маркетингові дослідження українського ринку м’яса птиці в Україні. Розробити пропозицій щодо використання сучасних інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства. Запропонувати оптимізацію бюджетування маркетингових комунікацій. Визначити маркетингові можливості підприємства і розробка маркетингової програми розвитку. Об’єктом дослідження є теоретико-методичні та практичні положення щодо управління маркетинговою діяльністю підприємства ПрАТ «МХП». Предметом дослідження є система управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «МХП» The qualification work is devoted to the generalization of the theoretical and methodological foundations of the management of the marketing activities of the enterprise, conducting an empirical analysis and developing proposals for improving the process of managing the marketing activities of the enterprise. The work examines the essence of the management of the enterprise's marketing activities. Features of marketing management in modern conditions are considered. The mechanism for managing the marketing activity of the enterprise is substantiated. The organizational and economic characterization of PrJSC "MHP" was carried out. Analyzed the state of marketing activities of MHP PJSC. Marketing studies of the Ukrainian poultry meat market in Ukraine were conducted. Develop proposals for the use of modern Internet technologies in the enterprise's marketing activities. To propose optimization of budgeting of marketing communications. Determine the marketing capabilities of the enterprise and develop a marketing development program. The object of the research is the theoretical, methodological and practical provisions regarding the management of the marketing activities of the enterprise "MHP" PrJSC. The subject of the study is the marketing activity management system of PJSC "MHP"uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра менеджментуuk_UA
dc.subjectДранус Л. С.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectбюджетуванняuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketing activity managementuk_UA
dc.subjectInternet marketinguk_UA
dc.subjectbudgetinguk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Кравченко.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.