груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДзідзоєва, А. С.-
dc.date.accessioned2024-07-22T10:44:26Z-
dc.date.available2024-07-22T10:44:26Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3514-
dc.descriptionДзідзоєва А. С. Психолого-педагогічний супровід конфліктниїх школярів підліткового віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / А. С. Дзідзоєва ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 89 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена - теоретичному аналізу та емпіричному досліджені особливостей психолого-педагогічного супроводу конфліктних школярів підліткового віку. Досліджено теоретичні передумови вивчення конфліктної поведінки школярів підліткового віку; Проаналізовано особистісні чинники підлітків у конфліктних ситуаціях. Розглянуто існуючі підходи до дослідження конфліктної поведінки та обґрунтування методики власного дослідження. Емпірично досліджено особистісні чинники підлітків в конфліктних ситуаціях. Розроблено практичні рекомендації щодо психолого-педагогічного супроводу конфліктних школярів підліткового віку. Об'єктом дослідження виступає конфліктна поведінка підлітків. Предметом дослідження є психолого-педагогічний супровід конфліктних школярів підліткового віку. Наукова новизна полягає в розробці теоретичних положень та обгрунтувані практичних рекомендацій психолого - педагогічного супроводу конфліктних школярів підліткового віку. The qualification work is devoted to - theoretical analysis and empirically researched features of psychological and pedagogical support of conflict-ridden teenage schoolchildren. The theoretical prerequisites for studying the conflict behavior of schoolchildren of adolescent age have been studied. The personal factors of teenagers in conflict situations are analyzed; The existing approaches to the study of conflict behavior and justification of the methodology of own research are considered. The personal factors of teenagers in conflict situations were empirically investigated. Practical recommendations have been developed for the psychological and pedagogical support of schoolchildren in conflict in adolescence. The object of the research is the conflict behavior of teenagers. The subject of the research is the psychological and pedagogical support of schoolchildren in conflict of adolescence. The scientific novelty consists in the development of theoretical provisions and substantiated practical recommendations for the psychological and pedagogical support of schoolchildren in conflict in adolescence.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectДрозд О. В.uk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical supportuk_UA
dc.subjectconflict behavioruk_UA
dc.subjectschoolchildrenuk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectконфліктна поведінкаuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід конфліктниїх школярів підліткового вікуuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ_ДЗІДЗОЄВА.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.