груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorП'яткова, К. М.-
dc.date.accessioned2024-07-23T07:40:19Z-
dc.date.available2024-07-23T07:40:19Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3523-
dc.descriptionП'яткова К. М. Трансформація як найбільш плідна форма роботи з конфліктами у студентській групі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / К. М. П’яткова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 92 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено узагальненню теоретико методологічних основ та розробці рекомендацій, щодо використання методу трансформації конфліктів у студентських групах. Проаналізовано основні наукові психологічні підходи до визначення сутності поняття трансформації конфлікту, здійснений теоретичний аналіз останніх наукових досліджень, присвячених вивченню трансформації конфліктів як стратегії урегулювання. Проаналізовано результати емпіричного дослідження особливостей конфліктної поведінки в студентській групі. Розроблена корекційна програма спрямована на підвищення компетентності студентів у вирішенні міжособистісних конфліктів шляхом розвитку навичок трансформації конфліктів. Об’єктом дослідження виступає конфліктна поведінка у студентських групах. Предметом є трансформація як форма роботи з конфліктами в студентських групах. Наукова новизна полягає у тому, що хоча методи трансформації конфліктів досліджувалися в різних контекстах, їх застосування та ефективність серед студентів залишаються менш визначені. The qualification work is devoted to the generalization of the theoretical and methodological foundations and the development of recommendations regarding the use of the conflict transformation method in student groups. The main scientific psychological approaches to defining the essence of the concept of conflict transformation were analyzed, and a theoretical analysis of the latest scientific research devoted to the study of conflict transformation as a settlement strategy was carried out. The results of an empirical study of the characteristics of conflict behavior in a student group are analyzed. The developed correctional program is aimed at increasing students' competence in solving interpersonal conflicts by developing conflict transformation skills. The object of the research is conflict behavior in student groups. The subject is transformation as a form of work with conflicts in student groups. The scientific novelty is that although methods of conflict transformation have been studied in various contexts, their application and effectiveness among students remain less defined.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectЯблонський А. І.uk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectконфлікти у студентській групіuk_UA
dc.subjectміжособстісні конфлікиuk_UA
dc.subjectособистісний рістuk_UA
dc.subjectміжособстісні стосункиuk_UA
dc.subjectтрансформація конфліктівuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectconflicts in a student groupuk_UA
dc.subjectinterpersonal conflictsuk_UA
dc.subjectpersonal growthuk_UA
dc.subjectinterpersonal relationsuk_UA
dc.subjectconflict transformationuk_UA
dc.titleТрансформація як найбільш плідна форма роботи з конфліктами у студентській групіuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
П'яткова_дипломна.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.