Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3524
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Разживіна, Ю. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-23T08:00:10Z | - |
dc.date.available | 2024-07-23T08:00:10Z | - |
dc.date.issued | 2024-06 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3524 | - |
dc.description | Разживіна Ю. В. Особливості емоційного стану підлітків з комп’ютерною залежністю : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / Ю. В. Разживіна ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 97 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню особливостей емоційного стану підлітків з комп’ютерною залежністю та розробці методичних рекомендацій батькам та підліткам щодо запобігання розвитку комп’ютерної залежності. Розкрито поняття, види, причини та наслідки комп'ютерної залежності в підлітковому віці. Виявлено взаємозв’язок між інтенсивним використанням комп’ютерних технологій та психологічним благополуччям підлітків. Вивчено теоретико-методологічні основи визначення особливостей емоційного стану підлітків з комп'ютерною залежністю. Розроблено процедуру емпіричного дослідження. Проведено аналіз особливостей емоційного стану підлітків з комп'ютерною залежністю. Узагальнено результати дослідження. Об'єктом дослідження виступає емоційний стан підлітків, що перебуває під впливом різних чинників. Предметом дослідження є особливості впливу комп'ютерної залежності на емоційні стани підлітків. Наукова новизна полягає в розробці теоретичних положень та обґрунтуванні рекомендацій в питаннях запобігання розвитку комп’ютерної залежності. The qualification work is devoted to the study of the features of the emotional state of adolescents with computer addiction and the development of methodological recommendations for parents and adolescents to prevent the development of computer addiction. The concepts, types, causes, and consequences of computer addiction in adolescence are revealed. The correlation between the intensive use of computer technologies and the psychological well-being of adolescents is identified. The theoretical and methodological foundations for determining the features of the emotional state of adolescents with computer addiction are studied. A procedure for empirical research has been developed. An analysis of the features of the emotional state of adolescents with computer addiction is carried out. The results of the study are generalized. The object of research is the emotional state of adolescents under the influence of various factors. The subject of the study is the features of the impact of computer addiction on the emotional states of adolescents. The scientific novelty is the development of theoretical provisions and substantiation of recommendations for the prevention of computer addiction. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра психології | uk_UA |
dc.subject | Яблонський А. І. | uk_UA |
dc.subject | emotional state | uk_UA |
dc.subject | computer addiction | uk_UA |
dc.subject | computer games | uk_UA |
dc.subject | adolescent | uk_UA |
dc.subject | adolescence | uk_UA |
dc.subject | aggressiveness | uk_UA |
dc.subject | mental state | uk_UA |
dc.subject | емоційний стан | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерна залежність | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні ігри | uk_UA |
dc.subject | підліток | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | агресивність | uk_UA |
dc.subject | психічний стан | uk_UA |
dc.title | Особливості емоційного стану підлітків з комп’ютерною залежністю | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Разживіна_Диплом.pdf | 735.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.