груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСалєва, Д. О.-
dc.date.accessioned2024-07-23T08:11:53Z-
dc.date.available2024-07-23T08:11:53Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3528-
dc.descriptionСалєва Д. О. Особливості соціально-психологічної підтримки дітей засобами арт-терапії : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / Д. О. Салєва ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 117 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено вивченню та аналізу особливостей соціально-психологічної підтримки дітей за допомогою арт-терапії. Розкрито поняття, методи та техніки арт-терапії в контексті допомоги дітям. Розглянуто сутність та значення арт-терапії як засобу соціально-психологічної підтримки. Вивчено психологічні та соціальні аспекти використання арт-терапії у роботі з дітьми. Проаналізовано практичний досвід застосування арт-терапії у роботі з дітьми в різних вікових категоріях та в різних соціальних контекстах. Узагальнено результати дослідження та визначено перспективи використання арт-терапії для соціально-психологічної підтримки дітей. Розроблено рекомендації щодо оптимізації процесу арт-терапевтичної роботи з дітьми. Об'єктом дослідження виступає соціально-психологічна підтримка дітей за допомогою арт-терапії. Предметом дослідження є методи та техніки арт-терапії у роботі з дітьми. Наукова новизна полягає в аналізі практичного застосування арт-терапії для соціально-психологічної підтримки дітей. The qualifying work is devoted to the study and analysis of the features of socio-psychological support for children through art therapy. The concept, methods, and techniques of art therapy in the context of helping children are disclosed. The essence and significance of art therapy as a means of socio-psychological support are considered. Psychological and social aspects of using art therapy in working with children are studied. The practical experience of applying art therapy in working with children in different age categories and in different social contexts is analyzed. The results of the research are summarized, and the prospects for the use of art therapy for socio-psychological support for children are determined. Recommendations for optimizing the process of art therapy work with children are developed. The object of the research is socio-psychological support for children through art therapy. The subject of the research is the methods and techniques of art therapy in working with children. The scientific novelty lies in the analysis of the practical application of art therapy for socio-psychological support for children.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectЛисенкова І. П.uk_UA
dc.subjectart therapyuk_UA
dc.subjectsocio-psychological supportuk_UA
dc.subjectchildrenuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjecttechniquesuk_UA
dc.subjectrecommendationsuk_UA
dc.subjectарт-терапіяuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічна підтримкаuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectтехнікиuk_UA
dc.subjectрекомендаціїuk_UA
dc.titleОсобливості соціально-психологічної підтримки дітей засобами арт-терапіїuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Салєва_диплом.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.