груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрик, М. О.-
dc.date.accessioned2024-07-25T06:38:09Z-
dc.date.available2024-07-25T06:38:09Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3570-
dc.descriptionКрик М. О. Ігровий застосунок у жанрі візуальної новели на базі Ren’Py : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / М. О. Крик ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 60 с.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи бакалавра зумовлена в контексті сучасних технологічних тенденцій та розвитку ігрової індустрії. Такий жанр дозволяє майже кожному реалізуватись не маючи видатних навичок програмування. Створення таких ігрових застосунків сприяє розвитку творчих та технічних навичок розробників, а також забезпечує користувачам можливість зануритися в різноманітні світи та історії. Кваліфікаційна робота присвячена розробці ігрового застосунку в жанрі візуальної новели на базі Ren’Py, у результаті якої має бути готовий перший епізод сюжету. У цьому епізоді мають бути представлені ключові механіки гри, які користувач буде використовувати впродовж подальшого її проходження. Об'єкт роботи: процес створення ігрового застосунку в жанрі візуальної новели. Предмет роботи: технології та засоби розробки ігрового застосунку у жанрі візуальної новели. Мета: розробка ігрового застосунку в жанрі візуальної новели на базі кросплатформенного рушія Ren’Py. Кваліфікаційна робота бакалавра складається з вступу, чотирьох розділів, висновків та переліку джерел посилань. У вступі викладені унікальність обраної теми, об’єкт і предмет дослідження, а також основні задачі, які необхідно вирішити для досягнення поставленої мети. А також короткий опис програмного забезпечення, на якому буде розроблений ігровий застосунок. У першому розділі присвячений аналізу предметної області, будуть включені огляд існуючих ігрових застосунків в жанрі візуальної новели та порівняння їх особливостей, візуальних, сюжетних особливостей між собою. У другому розділі описується процес моделювання системи згідно з зазначеними вимогами шляхом створення діаграм, які відображають різні аспекти роботи системи та їх взаємодію між собою. У третьому розділі проводиться аналіз програмного забезпечення, яке було обрано для розробки ігрового застосунку. Будуть описані його особливості та можливості. Розгляд обраної мови реалізації та порівняння її з альтернативними варіантами. Розробка мокапів ігрового інтерфейсу гравця. У четвертому розділі описується процес реалізації самого проєкту та побудова користувацького інтерфейсу спираючись на розроблені мокапи. Реалізація тих чи інших ігрових механік за допомогою мови реалізації та можливостей самого ігрового рушія. У висновках проведено аналіз виконаної роботи в кожному з розділів та підсумки розробки ігрового застосунку. Також будуть розглянуті можливі баги та недоліки при розробці та запуску ігрового застосунку. Кваліфікаційна робота містить 60 сторінки, включаючи 4 розділи, 35 ілюстрацій, 12 таблиць та перелік із 16 джерел посилань. The relevance of the topic of the bachelor's qualification work is determined in the context of modern technological trends and the development of the gaming industry. This genre allows almost anyone to realize themselves without having outstanding programming skills. The creation of such game applications promotes the development of creative and technical skills of developers, and also provides users with the opportunity to immerse themselves in various worlds and stories. The qualification work is devoted to the development of a game application in the genre of a visual novel based on Ren'Py, as a result of which the first episode of the plot should be ready. This episode should introduce the key mechanics of the game, which the user will use during the further passage of the game. Object of work: the process of creating a game application in the visual novel genre. The subject of the work: technologies and tools for developing a game application in the visual novel genre. Goal: development of a game application in the visual novel genre based on the cross-platform Ren'Py engine. The bachelor's thesis consists of an introduction, four chapters, conclusions and a list of reference sources. The introduction describes the uniqueness of the chosen topic, the object and subject of research, as well as the main problems that must be solved to achieve the goal. As well as a brief description of the software on which the game application will be developed. The first section is dedicated to the analysis of the subject area, an overview of existing game applications in the visual novel genre and a comparison of their features, visual, and plot features will be included. The second section describes the process of modeling the system according to the specified requirements by creating diagrams that reflect various aspects of the system's operation and their interaction with each other. The third section analyzes the software that was chosen for the development of the game application. Its features and capabilities will be described. Consideration of the chosen implementation language and its comparison with alternative options. Development of mockups of the player's game interface. The fourth chapter describes the process of implementing the project itself and building the user interface based on the developed mockups. Implementation of certain game mechanics using the implementation language and capabilities of the game engine itself. In the conclusions, an analysis of the work performed in each of the sections and the results of the game application development were carried out. Possible bugs and shortcomings in the development and launch of the game application will also be considered. The thesis contains 60 pages, including 4 chapters, 35 figures, 12 tables and a list of 16 reference sources.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectШвед А. В.uk_UA
dc.subjectігровий застосунокuk_UA
dc.subjectвізуальна новелаuk_UA
dc.subjectRen’Pyuk_UA
dc.subjectінтерактивний досвідuk_UA
dc.subjectрозробка гриuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectgame applicationuk_UA
dc.subjectvisual noveluk_UA
dc.subjectinteractive experienceuk_UA
dc.subjectgame developmentuk_UA
dc.titleІгровий застосунок у жанрі візуальної новели на базі Ren’Pyuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна_робота_Крик.pdf15.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.