груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХаммуд, Д.-
dc.date.accessioned2024-07-26T07:54:22Z-
dc.date.available2024-07-26T07:54:22Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3622-
dc.descriptionХаммуд Д. Система підтримки клієнтів туристичної фірми на основі генеративного штучного інтелекту : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Д. Хаммуд ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 78 с.uk_UA
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота бакалавра спрямована на розробку та здійснення програмної реалізації системи підтримки клієнтів туристичної фірми при виборі країни для подорожі. Що є актуальним в умовах цифровізації туристичної індустрії, яка супроводжується підвищенням конкурентоспроможності серед туристичних операторів. Оскільки використання інтелектуальних систем у туристичному бізнесі спрямоване на персоналізоване обслуговування та емоційну підтримку клієнтів, що є ключовими факторами успіху їх діяльності. Об'єкт роботи – процес підтримки клієнтів туристичної фірми. Предмет роботи – програмні засоби та методи штучного інтелекту для підтримки клієнтів туристичної фірми. Мета роботи – підвищення ефективності роботи туристичної фірми шляхом розробки системи підтримки клієнтів на основі методів генеративного штучного інтелекту. Структура кваліфікаційна робота включає фахову та спеціальну частину з охорони праці. Фахова частина включає вступ, три розділи, висновки та додатки. У першому розділі розкрито теоретичні аспекти аналізу сфери туристичної індустрії. У другому розділі обґрунтовано вибір технологій і засобів розробки системи. У третьому розділі описано проєктування та програмну реалізацію системи підтримки клієнтів туристичної фірми на основі генеративного ШІ. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 60 сторінок (без додатків), 33 рисунки, 36 джерел та 2 додатки. This bachelor's qualification work is aimed at the development and implementation of the software implementation of the customer support system of the travel firm when choosing a country for travel. What is relevant in the conditions of digitalization of the tourist industry, which is accompanied by increased competitiveness among tourist operators. Since the use of intelligent systems in the tourism business is aimed at personalized service and emotional support of customers, which are key factors for the success of their activities. Object of work – customer support process of a travel firm. Subject of work – software and methods of artificial intelligence to support clients of a travel firm. The purpose of this work is to increasing the efficiency of the travel firm by developing a customer support system based on methods of generative artificial intelligence. The structure of the bachelor's work includes a professional and special part on labor protection. The professional part includes an introduction, three chapters, conclusions and appendices. The first chapter reveals the theoretical aspects of the analysis of the tourism industry. In the second section, the choice of technologies and means of system development is substantiated. The third chapter describes the design and software implementation of a customer support system for a travel firm based on generative AI. The bachelor qualification work contains 60 pages (without appendices), 33 figures, 36 sources and 2 appendices.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інтелектуальних інформаційних системuk_UA
dc.subjectБолюбаш Н. М.uk_UA
dc.subjectгенеративний штучний інтелектuk_UA
dc.subjectобробка природної мовиuk_UA
dc.subjectперсоналізовані рекомендаціїuk_UA
dc.subjectтуристична галузьuk_UA
dc.subjectвіртуальний гідuk_UA
dc.subjectgenerative artificial intelligenceuk_UA
dc.subjectnatural language processinguk_UA
dc.subjectpersonalized recommendationsuk_UA
dc.subjecttourism industryuk_UA
dc.subjectvirtual guideuk_UA
dc.titleСистема підтримки клієнтів туристичної фірми на основі генеративного штучного інтелектуuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хаммуд Даніель.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.