груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстровська, А. О.-
dc.date.accessioned2025-01-28T11:51:26Z-
dc.date.available2025-01-28T11:51:26Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3658-
dc.descriptionОстровська А. О. Соціально-політична реклама в умовах війни: історія та сучасність : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 052 «Політологія» / А. О. Островська ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 113 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається зі вступу, 3 розділів, які охоплюють 8 підрозділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Загальний обсяг роботи – 113 сторінки, список використаної літератури налічує 90 найменувань. У вступі міститься виклад актуальності теми роботи, сформульовано мету, основні завдання, об’єкт та предмет дослідження. Об’єктом дослідження є соціально-політична реклама як формат комунікації між державою та громадянським суспільством. Предметом дослідження є соціально-політична реклама в умовах війни: історія та сучасність. У першому розділі розглянуто комунікативний феномен соціально-політичної реклами. Звернено увагу на сутність, призначення та інформаційні можливості соціальної реклами. Проаналізовано соціальну рекламу як інструмент вирішення політичних завдань. Розглянуто комунікативний простір та інформаційні носії соціально-політичної реклами у сучасну добу. У другому розділі проаналізовано практику використання соціально-політичної реклами в умовах війни: історія та сучасність. Було розглянуто історичний досвід застосування соціально-політичної реклами в умовах війни, а також визначено соціально-політичну рекламу в інформаційному просторі сучасної України в умовах гібридної війни (2014-2022 рр.). У третьому розділі досліджено соціально-політичну рекламу в умовах повномасштабної російсько-української війни (2022-2024 рр.). Досліджено призначення та практику застосування соціально-політичної реклами у вертикальній та горизонтальній комунікації українського соціуму в умовах повномасштабної війни. Розглянуто шляхи розвитку соціально-політичної реклами та практик її застосування в умовах українського сьогодення. У висновках підбито підсумки дослідження, сформульовано низку положень, що мають теоретичне і практичне значення для подальшого вивчення і дослідження рекламної спадщини. The qualification work consists of an introduction, 3 sections, which cover 8 subsections, conclusions, a list of used literature and appendices. The total volume of the work is 113 pages, the list of used literature includes 90 items. The introduction contains a statement of the relevance of the topic of the work, formulates the goal, main tasks, object and subject of the study. The object of the study is socio-political advertising as a format of communication between the state and civil society. The subject of the study is socio-political advertising in wartime: history and present. The first section examines the communicative phenomenon of socio-political advertising. Attention is paid to the essence, purpose and information capabilities of social advertising. Social advertising is analyzed as a tool for solving political problems. The communicative space and information carriers of socio-political advertising in the modern era are considered. The second section analyzes the practice of using socio-political advertising in wartime: history and present. The historical experience of using socio-political advertising in wartime was considered, and socio-political advertising in the information space of modern Ukraine in the conditions of hybrid war (2014-2022) was also determined. The third section examined socio-political advertising in the conditions of a full-scale Russian-Ukrainian war (2022-2024). The purpose and practice of using socio-political advertising in vertical and horizontal communication of Ukrainian society in the conditions of a full-scale war were studied. The ways of developing socio-political advertising and the practices of its use in the conditions of the Ukrainian present were considered. The conclusions summarize the results of the study, formulate a number of provisions that have theoretical and practical significance for further study and research of advertising heritage.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра соціології та політологіїuk_UA
dc.subjectФесенко А. М.uk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectсоціально-політична рекламаuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectмасова комунікаціяuk_UA
dc.subjectsocial advertisinguk_UA
dc.subjectsocio-political advertisinguk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.subjectmass communicationuk_UA
dc.subjectполітологіяuk_UA
dc.titleСоціально-політична реклама в умовах війни: історія та сучасністьuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 052 «Політологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Островська.pdf2.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.