Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3752
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Белевят, І. В | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-04T08:37:12Z | - |
dc.date.available | 2025-02-04T08:37:12Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3752 | - |
dc.description | Белевят І. В. Мобільний ігровий застосунок з адаптивними алгоритмами навчання та генерації ігрового контенту : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / І. В. Белевят ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 85 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження обумовлена зростаючим попитом на інноваційні мобільні ігри, які здатні задовольнити потреби широкого кола користувачів завдяки персоналізації контенту та адаптації ігрового процесу. Об'єктом дослідження є мобільні ігрові застосунки з адаптивними алгоритмами навчання та генерації контенту. Предметом дослідження виступають методи розробки адаптивних алгоритмів для створення персоналізованого ігрового середовища. Метою роботи є розробка мобільного ігрового застосунку, який використовує адаптивні алгоритми навчання та генерацію ігрового контенту для підвищення ефективності навчання користувачів та забезпечення динамічної зміни складності гри залежно від прогресу гравця. Для того щоб досягти поставленної мети, потрібно виконати наступні завдання: проведсти аналіз аналогічних систем для інтеграції та дослідження предметної області; сформувати вимоги розробки програмного забезпечення; спроєктувати програмне забезпечення, створити відповідні моделі; розробити програмного забезпечення; протестувати розроблені системи; провести аналіз збірних даних. У роботі досліджено проблему автоматизованого підлаштування ігрового процесу під індивідуальні характеристики гравців та запропоновано рішення у вигляді адаптивних алгоритмів, що допомагають генерувати ігровий контент на основі поведінки користувачів. Об'єктом дослідження є процес адаптації ігрового контенту, а предметом – розробка методів адаптивного навчання у мобільних іграх. Кваліфікаційна магістерська робота «Мобільний ігровий застосунок з адаптивними алгоритмами навчання та генерації ігрового контенту» складається з 85 сторінок, включає 12 рисунків та 16 джерел. У роботі було використано сучасні технології розробки, такі як Unity, C# та Python, а також методи машинного навчання для створення адаптивних алгоритмів. Отже, робота містить детальний аналіз предметної галузі, проектування системи, її розробку та тестування, що дозволило створити інноваційний мобільний застосунок, здатний адаптувати ігровий процес до індивідуальних потреб користувачів. The relevance of the research is driven by the growing demand for innovative mobile games capable of meeting the needs of a wide range of users through personalized content and adaptive gameplay. The subject of the research is the methods for developing adaptive algorithms to create a personalized gaming environment. The goal of the work is to develop a mobile gaming application that uses adaptive learning algorithms and content generation to enhance user learning efficiency and provide dynamic difficulty adjustments based on the player's progress. To achieve this goal, the following tasks need to be accomplished: Analyze similar systems to integrate and explore the subject area; Formulate software development requirements; Design the software and create corresponding models; Develop the software; Test the developed systems; Analyze the collected data. The object of the research is mobile gaming applications with adaptive learning algorithms and content generation. The thesis addresses the issue of automating gameplay adaptation to individual player characteristics and proposes a solution in the form of adaptive algorithms that generate game content based on user behavior. The master's thesis, "Mobile Gaming Application with Adaptive Learning Algorithms and Procedural Content Generation," consists of 85 pages, including 12 figures and 16 references. The project employs modern development technologies such as Unity, C#, and Python, as well as machine learning methods to implement adaptive algorithms. This research includes a comprehensive analysis of the subject area, system design, development, and testing, resulting in an innovative mobile application capable of adapting gameplay to the individual needs of users. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | кафедра інженерії програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | Кірей К. | uk_UA |
dc.subject | інженерія програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | мобільний застосунок | uk_UA |
dc.subject | адаптивні алгоритми | uk_UA |
dc.subject | генерація ігрового контенту | uk_UA |
dc.subject | машинне навчання | uk_UA |
dc.subject | mobile application | uk_UA |
dc.subject | adaptive algorithms | uk_UA |
dc.subject | procedural content generation | uk_UA |
dc.subject | machine learning | uk_UA |
dc.subject | personalization | uk_UA |
dc.title | Мобільний ігровий застосунок з адаптивними алгоритмами навчання та генерації ігрового контенту | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
кваліфікаційна робота Белевят.pdf | 1.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.