Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/379
Title: | Ортобіотика як здоров’язбергігаюча технологія навчання майбутніх соціальних працівників |
Other Titles: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 231 «Соціальна робота» |
Authors: | Степаненко, С. І. |
Keywords: | автореферат магістерська робота соціальна робота Сургова Світлана Юріївна ортобіоз ортобіотика соціальні працівники доров’язберігаючі технології навчання професійне здоров’я |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Магістерська робота на здобуття академічного ступеня магістра за спеціальністю – 231 соціальна робота. – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Магістерська робота присвячена дослідженню здоров’язберігаючої технології навчання майбутніх соціальних працівників, що сприяє підвищенню ефективності процесу професійної підготовки. Проведене дослідження з навчання ортобіотики майбутніх соціальних працівників дозволяє зробити висновок, що «практика догляду за собою», тобто ортобіотика, розглядається не тільки як спосіб реагування на професійні стресори, але і як основний та важливий компонент, який покликаний допомогти фахівцям соціальної сфери упереджувати будь-які небажані процеси в їх фізичному, психічному і моральному здоров’ї в подальшій професійній діяльності. |
Description: | Степаненко С. І. Ортобіотика як здоров’язбергігаюча технологія навчання майбутніх соціальних працівників : автореф. дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» / С. І. Стапаненко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2019. – 15 с. |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/379 |
Appears in Collections: | Інститут державного управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Степаненко С..pdf | 226.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.