груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаркова, О. М.-
dc.date.accessioned2025-02-10T11:53:45Z-
dc.date.available2025-02-10T11:53:45Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3861-
dc.descriptionМаркова О. М. Особливості підготовки державних службовців під час воєнного стану (на прикладі Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : 281 «Публічне управління та адміністрування» / О. М. Маркова ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 105 с.uk_UA
dc.description.abstractДослідження присвячено аналізу професійного навчання державних службовців України в умовах воєнного стану. У роботі розглянуто концептуальні засади професійної підготовки, зокрема магістерські програми, підвищення кваліфікації, стажування та самоосвіту. Визначено роль Національного агентства України з питань державної служби (НАДС) та інших освітніх установ у системі професійного навчання державних службовців. Проаналізовано нормативно-правову базу підготовки кадрів, яка, попри наявність недоліків, забезпечує правове підґрунтя для розробки ефективних навчальних програм і стандартів. Досліджено сучасний стан підготовки службовців, який характеризується скороченням кількості працюючих кадрів через вплив війни, але також виявляє зростаючу потребу у підвищенні компетенцій у післявоєнний період. На прикладі Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області висвітлено виклики та можливості професійної підготовки, зокрема адаптацію до воєнного стану, забезпечення стабільності роботи та підвищення якості надання послуг. Окремо досліджено зарубіжний досвід професійної підготовки управлінських кадрів та обґрунтовано можливості його імплементації в Україні. Визначено основні проблеми: недостатня адаптація програм до кризових умов, обмеження доступу до навчальних ресурсів, фінансові та кадрові виклики. Розроблено рекомендації щодо впровадження інноваційних методів навчання, зокрема інтеграції новітніх технологій, розширення можливостей дистанційного навчання, створення програм постійного професійного розвитку та зміцнення управлінської культури. Важливим є забезпечення рівного доступу до освіти по всій території України та підготовка державних службовців до роботи в умовах сучасних викликів, включно з післявоєнним відновленням. The study focuses on analyzing the professional training of civil servants in Ukraine under martial law. It examines the conceptual foundations of professional training, including master's programs, advanced training, internships, and self-education. The role of the National Agency of Ukraine on Civil Service (NAUCS) and other educational institutions in the system of civil servants' professional training is outlined. The regulatory framework governing staff training is analyzed, which, despite its shortcomings, provides a legal basis for the development of effective training programs and standards. The current state of civil servant training is explored, characterized by a reduction in the number of active employees due to the impact of the war. At the same time, an increasing demand for enhanced competencies in the post-war period is evident. Using the Main Department of the State Tax Service in the Mykolaiv Region as an example, the study highlights the challenges and opportunities of professional training, particularly adaptation to martial law, ensuring operational stability, and improving service quality. Additionally, the study investigates international experience in professional training for management personnel and substantiates the potential for its implementation in Ukraine. Key issues are identified, including insufficient adaptation of programs to crisis conditions, limited access to training resources, financial constraints, and staffing challenges. Recommendations are developed for introducing innovative training methods, including integrating new technologies, expanding opportunities for distance learning, creating continuous professional development programs, and strengthening managerial culture. Ensuring equal access to education across all regions of Ukraine and preparing civil servants to work under contemporary challenges, including post-war recovery, are highlighted as critical prioritiesuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра публічного управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectГабро І. В.uk_UA
dc.subjectдержавна службаuk_UA
dc.subjectпрофесійне навчанняuk_UA
dc.subjectдержавні службовціuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectНАДСuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectпідготовка державних службовцівuk_UA
dc.subjectкадрова політикаuk_UA
dc.subjectподаткова службаuk_UA
dc.subjectпіслявоєнне відновленняuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectcivil servantsuk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.subjectNAUCSuk_UA
dc.subjectprofessional developmentuk_UA
dc.subjectcivil servant traininguk_UA
dc.subjectpersonnel policyuk_UA
dc.subjecttax serviceuk_UA
dc.subjectpost-war recoveryuk_UA
dc.titleОсобливості підготовки державних службовців під час воєнного стану (на прикладі Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області)uk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : 281 «Публічне управління та адміністрування»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Маркова О. М..pdf980.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.