груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛавренюк, І. А.-
dc.date.accessioned2025-05-20T10:15:55Z-
dc.date.available2025-05-20T10:15:55Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3929-
dc.descriptionЛавренюк І. А. Психологічна корекція конфліктної поведінки підлітків : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / І. А. Лавренюк ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 98 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено шляхи формування стратегій поведінки підлітків у конфліктах та емпірично досліджено умови та чинники, які впливають на вибір конструктивних чи деструктивних способів їх вирішення. Було теоретично обґрунтовано та узмістовлено поняття «конфлікт», «конфліктна поведінка»; визначено його спільні та відмінні з іншими різновидами соціальних конфліктів; розглянуто особливості прояву конфліктності в підлітковому віці; проаналізовано психологічні наслідки конфліктної поведінки підлітків у школі. Проведено дослідження причин виникнення конфліктної поведінки учнів підліткового віку; визначено основні напрямки психологічної роботи щодо подолання конфліктів; організовано за допомогою методів дослідження подолання підліткових конфліктів; проаналізовано результати дослідження щодо причин виникнення конфліктів. В результаті виконання завдань магістерської роботи було розглянуто шляхи подолання підліткових конфліктів; запропоновано та апробовано психокорекційну програму для підлітків, спрямовану на зниження рівня конфліктності підлітків. В тренінговій програмі описано мету, зміст та структуру занять, запропоновано перелік тренінгових вправ. Проаналізовано результати впровадження психокорекційної програми; надано психологічні рекомендації щодо корекції конфліктної поведінки учнів підліткового віку. Внаслідок застосування психотехнік, які були покладені в основу запропонованого нами тренінгу в його учасників відбулися позитивні динамічні зміни підліткових відносин: підвищився рівень готовності до конструктивної взаємодії під час конфлікту та з’явилася схильність до вибору більш конструктивних стратегій поведінки при вирішенні суперечностей. The qualification work theoretically substantiates and empirically investigates the ways of forming strategies of adolescents' behavior in conflicts and empirically investigates the conditions and factors that influence the choice of constructive or destructive ways of resolving them. The concepts of “conflict” and “conflict behavior” were theoretically substantiated and defined; its common and distinctive features with other types of social conflicts were identified; the peculiarities of conflict manifestation in adolescence were considered; the psychological consequences of adolescents' conflict behavior at school were analyzed. A study of the causes of conflict behavior of adolescent students was conducted; the main directions of psychological work on overcoming conflicts were identified; the study of overcoming adolescent conflicts was organized using research methods; the results of the study on the causes of conflicts were analyzed. As a result of completing the tasks of the master's thesis, the ways of overcoming family conflicts were considered; a psychocorrectional program for adolescents aimed at reducing the level of conflict among adolescents was proposed and tested. The training program describes the purpose, content, and structure of the classes, and offers a list of training exercises. The results of the implementation of the psycho-correctional program are analyzed; psychological recommendations for the correction of conflict behavior of adolescent students are given. As a result of the application of psychotechniques that formed the basis of the training we proposed, positive dynamic changes in adolescent relationships took place among its participants: the level of readiness for constructive interaction during a conflict increased and a tendency to choose more constructive behavioral strategies in resolving contradictions appeared.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра психологіїuk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectШахов В. І.uk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectпідлітковий конфліктuk_UA
dc.subjectстратегії поведінкиuk_UA
dc.subjectконструктивні стратегії врегулювання конфліктних ситуаціиuk_UA
dc.subjectconflictuk_UA
dc.subjectadolescent conflictuk_UA
dc.subjectbehavioral strategiesuk_UA
dc.subjectconstructive strategies for resolving conflict situationsuk_UA
dc.titleПсихологічна корекція конфліктної поведінки підлітківuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота Лавренюк І.А. .pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.