груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРєзнік, Н. О.-
dc.date.accessioned2025-05-20T10:58:19Z-
dc.date.available2025-05-20T10:58:19Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3937-
dc.descriptionРєзнік Н. О. Взаємозв'язок психічного типу особистості з властивостями уваги у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Н. О. Рєзнік ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 92 с.uk_UA
dc.description.abstractУ даному матеріалі розглядається взаємозв'язок між психічним типом особистості та властивостями уваги у дітей старшого дошкільного віку. Психічний тип особистості є однією з провідних детермінант розвитку вищих психічних функцій, зокрема уваги, яка формується у дошкільному віці. Увага дитини є фундаментом для успішного навчання, проте у дошкільному віці характерними є нестійкість уваги та деструкції у розвитку її властивостей, що може призводити до порушень уваги та ускладнювати навчально-пізнавальну діяльність. Матеріал підкреслює важливість вивчення взаємозв'язку між психічним типом особистості та властивостями уваги у дошкільному віці. Дослідження показує, що різні психічні типи особистості мають свої особливості у розвитку уваги. Наприклад, холерики мають труднощі з концентрацією, сангвініки швидко переключають увагу, флегматики відзначаються стійкістю уваги, а меланхоліки мають низькі показники стійкості та концентрації уваги. Проведене емпіричне дослідження виявило, що дошкільники з різними психотипами мають різні рівні розвитку властивостей уваги. Наприклад, діти з психотипом "Квадрат" характеризуються високими рівнями стійкості та переключення уваги, тоді як діти з психотипом "Прямокутник" мають низькі рівні розвитку усіх властивостей уваги. Це дослідження є важливим для педагогів та психологів, оскільки дозволяє розробити рекомендації для підвищення ефективності розвитку уваги у дітей з урахуванням їх психічних типів. This material examines the relationship between the mental type of personality and the properties of attention in children of senior preschool age. The mental type of personality is one of the leading determinants of the development of higher mental functions, in particular attention, which is formed in preschool age. A child's attention is the foundation for successful learning, however, in preschool age, instability of attention and destruction in the development of its properties are characteristic, which can lead to attention disorders and complicate educational and cognitive activities. The material emphasizes the importance of studying the relationship between the mental type of personality and the properties of attention in preschool age. The study shows that different mental personality types have their own characteristics in the development of attention. For example, cholerics have difficulty concentrating, sanguine people quickly switch attention, phlegmatic people are characterized by stability of attention, and melancholic people have low indicators of stability and concentration of attention. The conducted empirical study revealed that preschoolers with different psychotypes have different levels of development of attention properties. For example, children with the psychotype "Square" are characterized by high levels of stability and switching of attention, while children with the psychotype "Rectangle" have low levels of development of all attention properties. This study is important for teachers and psychologists, as it allows developing recommendations for increasing the effectiveness of attention development in children taking into account their mental types.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра психологіїuk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectКорольова О. В.uk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.subjectтемпераментuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectсангвінікuk_UA
dc.subjectхолерикuk_UA
dc.subjectмеланхолікuk_UA
dc.subjectфлегматикuk_UA
dc.subjectsenior preschool ageuk_UA
dc.subjecttemperamentuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectsanguineuk_UA
dc.subjectcholericuk_UA
dc.subjectmelancholicuk_UA
dc.subjectphlegmaticuk_UA
dc.titleВзаємозв'язок психічного типу особистості з властивостями уваги у дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Рєзнік.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.