груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКошелюк, І. А.-
dc.date.accessioned2025-05-21T10:46:15Z-
dc.date.available2025-05-21T10:46:15Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3946-
dc.descriptionКошелюк І. А. Вплив тривожності на успішність навчання молодших школярів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / І. А. Кошелюк ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 108 с.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти дослідження тривожності: вікові особливості психічного розвитку молодших школярів, наведені причини і фактори, що спричиняють тривожність, а також її зв’язок з навчальною успішністю. Проведено аналіз методів дослідження діагностики рівня тривожності у дітей, за результатами цього аналізу здійснене узагальнення і дослідження рівня тривожності молодшого шкільного віку дозволили встановити статистично значущий зв’язок між рівнем тривожності та успішністю навчання. На основі теоретичного аналізу та результатів дослідження рівня тривожності у дітей, була розроблена програма психологічної корекції тривожності, яка включала комплекс психологічних вправ та технік, спрямованих на зниження рівня тривожності та підвищення самооцінки. Ефективність програми була підтверджена повторною діагностикою. The theoretical aspects of the study of anxiety are considered: age peculiarities of mental development of junior schoolchildren, the causes and factors that cause anxiety, as well as its relationship with academic performance are presented. The article analyses the methods of research on diagnosing the level of anxiety in children, generalises the results of this analysis and studies the level of anxiety in primary school children, which allowed to establish a statistically significant relationship between the level of anxiety and academic performance. Based on the theoretical analysis and the results of the study of children's anxiety levels, a programme of psychological correction of anxiety was developed, which included a set of psychological exercises and techniques aimed at reducing anxiety and increasing self-esteem. The effectiveness of the programme was confirmed by repeated diagnostics.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра психологіїuk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectЗемляна Ю. А.uk_UA
dc.subjectдитяча тривожністьuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectуспішність навчанняuk_UA
dc.subjectпсихічний розвитокuk_UA
dc.subjectпсихологічна корекціяuk_UA
dc.subjectдіагностика тривожностіuk_UA
dc.subjectchildhood anxietyuk_UA
dc.subjectprimary school ageuk_UA
dc.subjectacademic performanceuk_UA
dc.subjectpsychological correctionuk_UA
dc.subjectmental developmentuk_UA
dc.subjectanxiety diagnosisuk_UA
dc.titleВплив тривожності на успішність навчання молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Кошелюк І..pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.