груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКошик, Н. А.-
dc.date.accessioned2025-05-21T10:49:48Z-
dc.date.available2025-05-21T10:49:48Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3947-
dc.descriptionКошик Н. А. Психологічна корекція емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Н. А. Кошик ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 117 с.uk_UA
dc.description.abstractРоботу присвячено дослідженню особливостей психологічної корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку, що дало змогу визначити основні аспекти емоційного розвитку дошкільників і потребу в його корекції. Здійснено теоретичний аналіз дошкільного віку як критичного періоду для формування емоційної грамотності та емоційного інтелекту. Емпіричне дослідження здійснено серед дітей дошкільного віку на базі дитячого центру розвитку. За допомогою проективних методик, арт-терапії, ігрової терапії та інших сучасних психодіагностичних інструментів було досліджено стан емоційно-почуттєвої сфери дітей-дошкільників. Аналіз результатів дослідження показав, що більшість дітей мають недостатнє розуміння власних емоцій та емоцій інших людей, що впливає на їхню загальну емоційну грамотність. На основі отриманих даних було розроблено і впроваджено авторську комплексну психокорекційну програму «Емоційний світ дитинства», яка включала 9 ігрових занять тривалістю 20–30 хвилин кожне. Методи програми охоплювали ігрову терапію, казкотерапію, музикотерапію, мульттерапію та інші арт-терапевтичні підходи. Після апробації програми спостерігались значні позитивні зміни: у два рази збільшився високий рівень емоційного інтелекту, зникли низькі показники, покращилась здатність дітей розпізнавати, називати і демонструвати емоційні стани. Позитивний емоційний стан і загальна самооцінка дітей покращились, що свідчить про ефективність психокорекційної програми. Отримані результати підтверджують необхідність і дієвість психологічної корекції для розвитку емоційно-почуттєвої сфери дошкільників. The work is devoted to studying the features of psychological correction of the emotional and affective sphere of preschool children, which allowed for identifying key aspects of emotional development in preschoolers and the need for its correction. A theoretical analysis of preschool age as a critical period for the formation of emotional literacy and emotional intelligence was conducted. Empirical research was carried out among preschool-aged children at a children's development center. Using projective techniques, art therapy, play therapy, and other modern psychodiagnostic tools, the state of the emotional and affective sphere of preschool children was examined. The analysis of the research results showed that most children have an insufficient understanding of their own emotions and those of others, affecting their overall emotional literacy. Based on the obtained data, an original comprehensive psychological correction program, "The Emotional World of Childhood," was developed and implemented. The program included nine play sessions lasting 20–30 minutes each. The methods of the program encompassed play therapy, fairy-tale therapy, music therapy, multimedia therapy, and other art-therapeutic approaches. After testing the program, significant positive changes were observed: the high level of emotional intelligence doubled, low indicators disappeared, and the ability of children to recognize, name, and demonstrate emotional states improved. Positive emotional states and the overall self-esteem of children also enhanced, demonstrating the effectiveness of the psychological correction program. The results confirm the necessity and effectiveness of psychological correction for developing the emotional and affective sphere of preschool children.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра психологіїuk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectОльховецький С. М.uk_UA
dc.subjectемоційно-почуттєва сфераuk_UA
dc.subjectпсихологічна корекціяuk_UA
dc.subjectемоційна грамотністьuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпсихокорекційна програмаuk_UA
dc.subjectарт-терапіяuk_UA
dc.subjectігрова терапіяuk_UA
dc.subjectemotional and affective sphereuk_UA
dc.subjectpsychological correctionuk_UA
dc.subjectemotional literacyuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectpreschool childrenuk_UA
dc.subjectpsychological correction programuk_UA
dc.subjectart therapyuk_UA
dc.subjectplay therapyuk_UA
dc.titleПсихологічна корекція емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота Кошик Н..pdf4.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.