груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакаренко, О. М.-
dc.date.accessioned2025-05-21T10:55:28Z-
dc.date.available2025-05-21T10:55:28Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3949-
dc.descriptionМакаренко О. М. Вплив АРТ-терапії на розвиток дітей з особливими освітніми проблемами : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / О. М. Макаренко ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 106 с.uk_UA
dc.description.abstractМета дослідження: полягає у теоретичному обгрунтуванні та експериментальній перевірці впливу арт-терапії на розвиток дітей з особливими освітніми потребами. Відповідно до мети були виділені наступні завдання: - провести історичний аналіз розвитку арт-терапії з дітьми, зосереджуючись на етапах та ключових подіях; - проаналізувати основні поняття дослідження; - організувати та провести експериментальне дослідження впливу арт-терапії на дітей з особливими освітніми потребами. Об’єкт дослідження – розвиток дітей з особливими освітніми потреби. Предмет дослідження – вплив арт-терапії на розвиток дітей з особливими освітніми потребами. Експерементальна база дослідження: Експеримент відбувався у КЗ «Вознесенська спеціальна школа», для дітей з особливими потребами. Теоретична та практична значущість дослідження: Арт-терапія, як метод психологічної корекції у роботі з дітьми з ООП, має численні переваги порівняно з іншими підходами. Арт-терапія - це захоплюючий та приємний метод психотерапії, який сприяє виникненню позитивних емоцій, мотивації та задоволення. Purpose of the study: consists in the theoretical justification and experimental verification of the influence of art therapy on the development of children with special educational needs. In accordance with the purpose, the following tasks were identified: - conduct a historical analysis of the development of art therapy with children, focusing on stages and key events; - analyze the main concepts of the study; - organize and conduct an experimental study of the influence of art therapy on children with special educational needs. The object of the study is the development of children with special educational needs. The subject of the study is the influence of art therapy on the development of children with special educational needs. Experimental basis of the study: The experiment took place in the Voznesenskaya Special School for children with special needs. Theoretical and practical significance of the study: Art therapy, as a method of psychological correction in working with children with special needs, has numerous advantages compared to other approaches. Art therapy is an exciting and enjoyable method of psychotherapy that contributes to the emergence of positive emotions, motivation and satisfaction.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра психологіїuk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectЗемляна Ю. А.uk_UA
dc.subjectАРТ-терапіяuk_UA
dc.subjectДитина з ООПuk_UA
dc.subjectАРТ-терапевтична педагогікаuk_UA
dc.subjectАРТ-педагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectАРТ-педагогічний підхідuk_UA
dc.subjectART therapyuk_UA
dc.subjectChild with special needsuk_UA
dc.subjectART therapeutic pedagogyuk_UA
dc.subjectART pedagogical technologyuk_UA
dc.subjectART pedagogical approachuk_UA
dc.titleВплив АРТ-терапії на розвиток дітей з особливими освітніми проблемамиuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Макаренко О..pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.