груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМещерякова, Ю. О.-
dc.date.accessioned2025-05-21T11:07:52Z-
dc.date.available2025-05-21T11:07:52Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3952-
dc.descriptionМещерякова Ю. О. Психологічний вплив типологізації сім’ї на розвиток підлітка : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Ю. О. Мещерякова ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 104 с.uk_UA
dc.description.abstractМетою роботи є теоретично окреслити та емпірично визначити та емпірично визначити аспекти психологічного впливу типологізації сім’ї на розвиток підлітка. В першому розділі досліджено теоретичні основи вивчення типологізації сім’ї та її впливу на розвиток підлітка. В другому розділі проведено дослідження психологічного впливу типологізації сім’ї на розвиток підлітка. Третій розділ містить соціально-психологічний тренінт з покращення психологіного розвитку підлітка з урахуванням типологізації сім’ї, а також аналіз результатів апробації. Загалом встановлено, що гармонійні відносини у сім’ї сприяють розвитку позитивних рис особистості, тоді як конфліктні – викликають негативні емоції та риси характеру. Розроблено рекомендації для батьків щодо підтримки психологічного розвитку підлітків, а також апробовано ефективну тренінгову програму. The purpose of the work is to theoretically outline and empirically determine and empirically determine aspects of the psychological impact of family typology on adolescent development. The first section examines the theoretical foundations of the study of family typology and its impact on adolescent development. The second section examines the psychological impact of family typology on adolescent development. The third section contains socio-psychological training to improve the psychological development of adolescents, taking into account family typology, as well as an analysis of the results of testing. In general, it was found that harmonious relationships in the family contribute to the development of positive personality traits, while conflicting ones cause negative emotions and character traits. Recommendations for parents on supporting the psychological development of adolescents have been developed, and an effective training program has been tested.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра психологіїuk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectОльховецький С. М.uk_UA
dc.subjectтипологізація сім’їuk_UA
dc.subjectпсихологічний впливuk_UA
dc.subjectрозвиток підліткаuk_UA
dc.subjectгармонійні відносиниuk_UA
dc.subjectконфліктні ситуаціїuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний тренінгuk_UA
dc.subjectfamily typologyuk_UA
dc.subjectpsychological impactuk_UA
dc.subjectadolescent developmentuk_UA
dc.subjectharmonious relationshipsuk_UA
dc.subjectconflict situationsuk_UA
dc.subjectsocio-psychological traininguk_UA
dc.titleПсихологічний вплив типологізації сім’ї на розвиток підліткаuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Мещерякова Ю..pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.