груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойкова, Ю. І.-
dc.date.accessioned2025-08-13T05:21:48Z-
dc.date.available2025-08-13T05:21:48Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4101-
dc.descriptionБойкова Ю. І. Управління маркетинговою діяльністю в соціальних мережах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / Ю. І. Бойкова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 77 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено узагальненню теоретичних і методичних засад управління маркетинговою діяльністю в соціальних мережах, проведенню емпіричного аналізу та розробці пропозицій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства в цифровому середовищі. У роботі узагальнено теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства, обґрунтовано методологію оцінки ефективності маркетингового менеджменту в соціальних мережах. Проведено емпіричний аналіз маркетингової діяльності ТОВ «СВІСС-ТРЕЙД» у соціальних мережах. За результатами дослідження розроблено пропозиції щодо вдосконалення управління маркетингом у соціальних медіа. Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальних мережах. Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи та практичні аспекти управління маркетингом у соціальних мережах. This qualification thesis is devoted to summarizing the theoretical and methodological foundations of marketing management in social networks, conducting empirical analysis, and developing proposals to improve the effectiveness of a company’s marketing activities in the digital environment. The paper generalizes the theoretical foundations of marketing management within a company, substantiates the methodology for evaluating the effectiveness of marketing management in social networks, and presents an empirical analysis of the marketing activities of LLC “SWISS-TRADE” on social media platforms. Based on the research results, proposals have been developed to improve the management of marketing in social media. The object of the research is the process of managing a company’s marketing activities in social networks. The subject of the research is the theoretical and methodological foundations and practical aspects of marketing management in social networks.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра менеджментуuk_UA
dc.subjectДранус Л. С.uk_UA
dc.subjectМенеджментuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectSMM-інструментиuk_UA
dc.subjectпросування брендуuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectbrand promotionuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjecteffectivenessuk_UA
dc.subjectSMM toolsuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю в соціальних мережахuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна_робота_Ю_БОЙКОВА.pdf797.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.