Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4125
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Власенко, П. А. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-13T13:11:34Z | - |
dc.date.available | 2025-08-13T13:11:34Z | - |
dc.date.issued | 2025-06 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4125 | - |
dc.description | Власенко П. А. Особливості емоційного інтелекту в студентів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / П. А. Власенко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 99 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена - теоретичному аналізу та емпіричному досліджені особливостей емоційного інтелекту в студентів. Досліджено теоретичні передумови вивчення розвитку емоційного інтелекту в студентів; Проаналізовано особистісні чинники емоційного інтелекту студентів. Розглянуто існуючі підходи до дослідження емоційного інтелекту та обґрунтування методики власного дослідження. Емпірично досліджено особистісні чинники емоційного інтелекту студентів. Розроблено практичні рекомендації щодо розвитку емоційного інтелекту студентів. Об'єктом дослідження виступає емоційний інтелект студентської молоді. Предметом дослідження є характерні особливості розвитку й функціонування емоційного інтелекту в контексті студентського життя. Практична значущість полягає в розробці практичних рекомендацій розвитку емоційного інтелекту студентів. Результати досліджень можуть бути використані для вдосконалення навчальних програм, розробки тренінгів з розвитку емоційного інтелекту студентів а також для створення сприятливого психологічного клімату ВНЗ The qualification work is devoted to the theoretical analysis and empirical research of the features of emotional intelligence in students. The theoretical prerequisites for studying the development of emotional intelligence in students have been studied. Personal factors of students' emotional intelligence were analyzed; Existing approaches to the study of emotional intelligence and justification of the methodology of our own research are considered. Empirically researched personal factors of students' emotional intelligence. Practical recommendations have been developed for developing students' emotional intelligence. The object of the study is the emotional intelligence of student youth. The subject of the study is the characteristic features of the development and functioning of emotional intelligence in the context of student life. The practical significance lies in the development of practical recommendations for the development of students' emotional intelligence. The results of the research can be used to improve curricula, develop trainings on the development of students' emotional intelligence, and also to create a favorable psychological climate in universities. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра психології | uk_UA |
dc.subject | Демченко Г. Л. | uk_UA |
dc.subject | Психологія | uk_UA |
dc.subject | emotional intelligence | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | EI | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.title | Особливості емоційного інтелекту в студентів | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Власенко_кваліфікац робота.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.