груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисиця, Р. С.-
dc.date.accessioned2025-08-18T12:47:24Z-
dc.date.available2025-08-18T12:47:24Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4180-
dc.descriptionЛисиця Р. С. Вебзастосунок для психологічного та нейрокорекційного простору «Акула» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Р. С. Лисиця ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 89 с.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність даного дослідження зумовлена стрімким зростанням потреби у доступних цифрових інструментах для раннього виявлення та корекції психоемоційних порушень у дітей дошкільного віку. Вебзастосунок «Акула» покликаний заповнити прогалину між браком фахівців-нейропсихологів та потребою сімей у швидких рекомендаціях, пропонуючи інтерактивну самодіагностику, щоденник настрою та ігрові сенсомоторні вправи, розроблені за методикою сенсорної інтеграції. Об’єктом роботи є процес розробки інформаційної системи для підтримки психологічної та нейрокорекційної діяльності. Предметом роботи є архітектура, функціонал та інтерфейс вебзастосунку для підтримки психологічної та нейрокорекційної діяльності. Метою роботи є розробка вебзастосунку для психологічного та нейрокорекційного простору «Акула», який реалізує базовий функціонал діагностики, демонстрації методик, інтерактивної галереї та зворотного зв’язку без використання бази даних у межах MVP-версії. В результаті виконання роботи було досліджено rule-based підхід до інтерпретації результатів і доведено його достатність на стартовому етапі, спроєктовано клієнт-серверну архітектуру на Flask із шаблонами Jinja2 і єдиним CSS-файлом, реалізовано шість основних сторінок (Головна, Про нас, Методики, Галерея, Контакти, Тест) та форму зворотного зв’язку з надсиланням електронною поштою та виконано ручне тестування семи критичних сценаріїв, яке підтвердило стабільність, коректність валідацій і відсутність 404/500-помилок. The relevance of this study is driven by the rapidly growing need for accessible digital tools for the early detection and correction of psycho-emotional disorders in preschool children. The web application "Akula" aims to bridge the gap between the shortage of neuropsychology specialists and the need of families for quick recommendations. It offers interactive self-diagnostics, a mood diary, and gamified sensorimotor exercises developed based on sensory integration methodology. The object of the study is the process of developing an information system to support psychological and neurocorrectional activities. The subject of the study is the architecture, functionality, and interface of a web application designed to support psychological and neurocorrectional activities. The aim of the study is to develop a web application for the psychological and neurocorrectional space "Akula," which implements core functionality for diagnostics, methodology demonstration, an interactive gallery, and feedback—all without the use of a database, within the MVP version. As a result of the work, a rule-based approach to interpreting results was studied and proven sufficient at the initial stage. A client-server architecture based on Flask with Jinja2 templates and a single CSS file was designed. Six main pages were implemented (Home, About Us, Methods, Gallery, Contacts, Test), along with a feedback form with email delivery. Manual testing of seven critical scenarios was conducted, confirming stability, correct validation, and the absence of 404/500 errors.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра інтелектуальних інформаційних системuk_UA
dc.subjectБрагінець О. В.uk_UA
dc.subjectКомп’ютерні наукиuk_UA
dc.subjectпсихологічна самодіагностикаuk_UA
dc.subjectсенсомоторна нейрокорекціяuk_UA
dc.subjectвебзастосунокuk_UA
dc.subjectFlaskuk_UA
dc.subjectrule-based алгоритмuk_UA
dc.subjectдитячий UXuk_UA
dc.subjectpsychological self-diagnosticsuk_UA
dc.subjectsensorimotor neurocorrectionuk_UA
dc.subjectweb applicationuk_UA
dc.titleВебзастосунок для психологічного та нейрокорекційного простору «Акула»uk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРС Лисиця Руслан Сергійович.pdf1.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.