груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦиганок, Д. Д.-
dc.date.accessioned2025-08-18T13:18:12Z-
dc.date.available2025-08-18T13:18:12Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4190-
dc.descriptionЦиганок Д. Д. Розробка 2D гри "Захист замку" на двигунi Unity3D : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Д. Д. Циганок ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 88 с.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність даної роботи полягає у зростаючому попиті на 2D ігри жанру tower defense, які поєднують простоту реалізації з глибокими ігровими механіками, доступністю для різних платформ та популярністю серед користувачів. Розробка такої гри у середовищі Unity3D дозволяє створити інтерактивний продукт із багатофункціональним інтерфейсом та ефективною системою покращень. Об’єктом роботи є процес розробки інтерактивних 2D-ігор у середовищі Unity3D. Предметом роботи є методи створення внутрішньої логіки гри, реалізація користувацького інтерфейсу, обробка подій, механіка хвиль і взаємодія гравця з системою веж. Метою роботи є розробка повнофункціонального прототипу 2D-гри жанру tower defense. У результаті виконання роботи було спроєктовано функціональну модель гри, реалізовано основні ігрові механіки, інтерфейс користувача та проведено тестування продуктивності і стабільності. Розробка здійснена з використанням мови C# у середовищі Visual Studio. The relevance of this study lies in the growing demand for 2D games in the tower defense genre, which combine simplicity of implementation with deep gameplay mechanics, cross-platform accessibility, and popularity among users. Developing such a game in the Unity3D environment allows creating an interactive product with a multifunctional interface and an efficient upgrade system. The object of the research is the process of developing interactive 2D games in the Unity3D environment. The subject of the research is the methods of creating the internal game logic, implementation of the user interface, event handling, wave mechanics, and player interaction with the tower system. The goal of the work is to develop a fully functional prototype of a 2D tower defense game. As a result of the work, a functional game model was designed, core gameplay mechanics and user interface were implemented, and performance and stability testing was conducted. The development was done using the C# language in the Visual Studio environment. As a result of the work, a functional game model was designed, core gameplay mechanics and user interface were implemented, and performance and stability testing was conducted. The development was done using the C# language in the Visual Studio environment.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра інтелектуальних інформаційних системuk_UA
dc.subjectСіденко Є. В.uk_UA
dc.subjectКомп’ютерні наукиuk_UA
dc.subject2D граuk_UA
dc.subjecttower defenseuk_UA
dc.subjectUnity3Duk_UA
dc.subjectігровий прототипuk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.subjectрозробка ігорuk_UA
dc.subjectінтерфейс користувачаuk_UA
dc.subjectапгрейд вежuk_UA
dc.subjecttower upgradeuk_UA
dc.titleРозробка 2D гри "Захист замку" на двигунi Unity3Duk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРС Циганок Данило Дмитрович.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.