Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4204
Title: | Гра на основі VR-технологій |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
Authors: | Куцев, О. Є. |
Keywords: | кафедра інженерії програмного забезпечення Кандиба І. Інженерія програмного забезпечення virtual reality unreal engine blueprints game development ігрове програмне забезпечення unreal engine virtual reality blueprints game software game development |
Issue Date: | Jun-2025 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Одним з ключових аспектів при розробці програмного забезпечення на основі віртуальної реальності є реалізація віртуального оточення та надання користувачу можливостей взаємодії з ним. Проте використання традиційних способів вводу та виводу інформації (наприклад, класичне використання «миші» та монітору) не може дати змогу користувачу відчути повний ефект занурення. Для досягнення даного ефекту значно доцільнішим є використання VR-технологій. Основною особливістю та перевагою використання саме VR-технологій є значно ширші інтерактивні можливості, що виникають у користувача: можливість переміщуватись у створеному середовищі та сприймати оточення в буквальному сенсі «від першого обличчя», взаємодіяти з оточуючими об’єктами (підіймати, оглядати їх, використовувати за призначенням) та навіть асоціювати себе з віртуальним світом. Використання VR (Virtual Reality) технологій є інноваційним у великій кількості напрямів сучасної індустрії, наприклад, розробки спеціалізованих застосунків для тривимірного моделювання, створення професійних навчальних симуляторів, розробка ігрового програмного забезпечення, перенесення функціоналу вже існуючих програмних застосунків на VR гарнітури тощо. Ринок віртуальної реальності зараз знаходиться у стані стрімкого розвитку, і горор-ігри відіграють важливу роль у цій тенденції. Поєднання жанру horror і VR значно покращує ефект занурення, підсилюючи рівень зацікавленості, напруги та страху користувача. Велика кількість сучасних розробок у цій сфері, навіть якщо не є першочергово горором, запозичує щось з даного напряму саме через можливості занурення у VR. Саме цей аспект є одною з важливіших причин того, чому поєднання VR-технологій та ігрового жанру horror набуває популярності та стає надзвичайно привабливим і актуальним рішенням. Мета кваліфікаційної роботи: розробка ігрового програмного забезпечення для впровадження новітніх VR-технологій в жанр horror. Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес розробки ігрового застосунку на основі VR-технологій. Предмет кваліфікаційної роботи: інструментарій розробки ігрового програмного забезпечення на основі Unreal Engine 4. One of the key aspects of developing software based on virtual reality is to implement the virtual environment and provide the user with the opportunity to interact with it. However, using traditional input and output methods (for example, the classic use of a "mouse" and a monitor) cannot allow the user to experience the full immersion effect. To achieve this effect, it is much more appropriate to use VR technologies. The main feature and advantage of using VR technologies is the much broader interactive possibilities that arise for the user: the ability to move around in the created environment and perceive the surroundings literally "from the first person", interact with surrounding objects (pick up, examine them, use them for their intended purpose) and even associate yourself with the virtual world. The use of VR (Virtual Reality) technologies is innovative in a large number of areas of modern industry, for example, the development of specialized applications for three-dimensional modeling, the creation of professional training simulators, the development of game software, the transfer of the functionality of existing software applications to VR headsets, etc. The virtual reality market is currently in a state of rapid development, and horror games play an important role in this trend. The combination of the horror genre and VR significantly improves the immersion effect, increasing the level of interest, tension and fear of the user. A large number of modern developments in this area, even if they are not primarily horror, borrow something from this direction precisely because of the immersive capabilities of VR. This aspect is one of the most important reasons why the combination of VR technologies and the horror game genre is gaining popularity and becoming an extremely attractive and relevant solution. The purpose of the qualification work: development of game software for the introduction of the latest VR technologies in the horror genre. The object of the qualification work: the process of developing a game application based on VR technologies. The subject of the qualification work: game software development toolkit based on Unreal Engine 4. |
Description: | Куцев О. Є. Гра на основі VR-технологій : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / О. Є. Куцев ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 77 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4204 |
Appears in Collections: | Факультет ком'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
кваліфікаційна робота Куцев.pdf | 4.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.