груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкивка, Є. А.-
dc.date.accessioned2025-08-19T12:34:08Z-
dc.date.available2025-08-19T12:34:08Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4208-
dc.descriptionСкивка Є. А. Комп’ютерна гра в жанрі візуальної новели : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Є. А. Скивка ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 84 с.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасному цифровому середовищі візуальні новели набувають дедалі більшої популярності завдяки своїй здатності поєднувати інтерактивність, глибокий сюжет та художнє оформлення. Багато наявних рішень мають обмежену гнучкість у сценарному дизайні або технічну складність у реалізації. Ця робота присвячена розробці інтуїтивно та наративно насиченої гри, що поєднує інтерактивний сюжет з художніми і технічними засобами реалізації. Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена розробці комп’ютерної гри в жанрі візуальної новели, реалізованої на рушії Ren'Py з використанням мови програмування Python. У грі реалізовано нелінійний сюжет із фіксованим фіналом, що створює ілюзію вибору та глибоке занурення у наратив. Метою роботи є розробка підходів щодо створення та оптимізації комп’ютерної гри в жанрі візуальної новели з використанням інтерактивних інтерфейсів, персоналізації користувацького досвіду та системи обміну повідомленнями в реальному часі. Для досягнення зазначеної мети було виконано такі завдання:  провів аналіз сучасних технологій, що застосовуються для створення інтерактивних та персоналізованих інтерфейсів у візуальних новелах;  розробив алгоритми формування адаптивних інтерфейсів на основі виборів користувачів;  реалізував систему обміну повідомленнями в реальному часі для моделювання діалогів між персонажами;  створив сценарії з інтерактивними виборами, що впливають на хід гри, але не змінюють її фінальний результат;  створено та адаптовано музичний супровід, що відповідає настрою та сценам гри;  розроблено та стилізовано спрайти персонажів для відображення емоцій та взаємодії у сюжеті; Об’єктом роботи є комп’ютерні ігри в жанрі візуальної новели. Предметом кваліфікаційної роботи є розробка комп’ютерної гри в жанрі візуальної новели з використанням системи обміну повідомленнями в реальному часі, інтерактивних інтерфейсів та алгоритмів персоналізації. In today’s digital environment, visual novels are gaining increasing popularity due to their ability to combine interactivity, deep storytelling, and visual design. Most existing solutions either lack flexibility in scenario planning or are technically complex to implement. This thesis aims to create an intuitive and narratively rich game that combines interactive storytelling with visual and technical realization. The bachelor's qualification thesis is dedicated to the development of a computer game in the visual novel genre, implemented using the Ren'Py engine and Python programming language. The game features a non-linear narrative with a fixed ending, creating an illusion of choice and deeper immersion in the story. The purpose of the work is to develop approaches to creating and optimizing a computer game in the genre of a visual novel using interactive interfaces, personalization of user experience and a real-time messaging system. To achieve this goal, the following tasks were performed:  to develop algorithms for forming adaptive interfaces based on user choices;  has developed algorithms for creating adaptive interfaces based on user choices;  to implement a real-time messaging system for modeling dialogues between characters;  has created scenarios with interactive elections that affect the course of the game but do not change its final outcome;  created and adapted music that matches the mood and scenes of the game;  developed and stylised character sprites to reflect emotions and interaction in the story; The object of work is computer games in the genre of visual novel. The subject of the qualification work is the development of a computer game in the genre of a visual novel using a real-time messaging system, interactive interfaces and personalization algorithms. The introduction highlights the relevance of the topic and defines the aim, object, and subject of the research.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectКірей К.uk_UA
dc.subjectІнженерія програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectвізуальна новелаuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна граuk_UA
dc.subjectRen'Pyuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectінтерфейсuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectнелінійний сюжетuk_UA
dc.subjectсистема виборуuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectcomputer gameuk_UA
dc.subjectvisual noveluk_UA
dc.subjectchoice systemuk_UA
dc.subjectnonlinear plotuk_UA
dc.titleКомп’ютерна гра в жанрі візуальної новелиuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Скивка.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.