груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦапок, Д. Д.-
dc.date.accessioned2025-08-19T12:43:59Z-
dc.date.available2025-08-19T12:43:59Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4211-
dc.descriptionЦапок Д. Д. Вебзастосунок керування навчальним процесом : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Д. Д. Цапок ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 92 с.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність кваліфікаційної роботи полягає у необхідності вдосконалення процесів керування та організації навчання, зокрема в умовах розвитку змішаного чи дистанційного формату освоєння матеріалу для здобувачів. У сучасні реалії освітні установи стикаються з численними проблемами, пов’язаних з організацією начального процесу, особливо з боку взаємодії між здобувачами освіти та їх батьками з викладачами. Сучасні технології відкривають нові можливості для створення інтерактивних платформ, які здатні не лише полегшити взаємодію між учасниками освітнього процесу, але й сприяти більш ефективному засвоєнню матеріалу. Зокрема автоматизація керування розкладом, ведення обліку успішності та організація комунікацій у реальному часі дозволяють суттєво оптимізувати навчальний процес. Об’єктом кваліфікаційної роботи є розробка вебзастосунку керування навчальним процесом. Предметом є інструменти та засоби розробки вебзастосунків для організації та підтримки змішаного та дистанційного навчання. Мета кваліфікаційної роботи полягає у створенні інформаційної системи, яка забезпечить покращену організацію навчального процесу та ефективну взаємодію між здобувачами освіти та їх батьками з викладачами. The relevance of the qualification work lies in the need to improve the processes of management and organization of learning, in particular in the context of the development of a blended or distance learning format for students. In modern realities, educational institutions face numerous problems related to the organization of the initial process, especially in terms of interaction between students and their parents with teachers. Modern technologies open up new opportunities for creating interactive platforms that can not only facilitate interaction between participants in the educational process, but also contribute to more effective learning of the material. In particular, automation of schedule management, keeping track of progress and organizing communications in real time allow you to significantly optimize the educational process. The object of the qualification work is a blended learning process. The subject is tools and means of developing web applications for organizing and supporting blended and distance learning. The purpose of the qualification work is to create an information system that will ensure improved organization of the educational process and effective interaction between students and their parents with teachers.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectФаленкова М.uk_UA
dc.subjectІнженерія програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвебзастосунокuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectрейтинг успішностіuk_UA
dc.subjectрозклад занятьuk_UA
dc.subjectwebsocketsuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectscheduleuk_UA
dc.subjectsuccess ratinguk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.titleВебзастосунок керування навчальним процесомuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Цапок.pdf3.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.