груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРаджапов, Т. Р.-
dc.date.accessioned2025-08-20T10:13:56Z-
dc.date.available2025-08-20T10:13:56Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4226-
dc.descriptionРаджапов Т. Р. Iгровий застосунок в жанрі roguelike на рушії Unreal Engine 5. Розробка ігрового середовища : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Т. Р. Раджапов ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 59 с.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність обраної теми полягає у впровадженні процедурних алгоритмів та інтерактивного дизайну, що може бути використано не лише в ігровій індустрії, а й у віртуальних симуляторах, навчальних середовищах та архітектурному моделюванні. Розвиток технологій процедурної генерації та штучного інтелекту відкриває нові можливості для створення унікальних ігрових світів із високим рівнем реіграбельності. Використання таких методів у жанрі Roguelike дозволяє суттєво урізноманітнити досвід гравців, забезпечуючи щоразу нові випробування та сценарії проходження. Об’єктом кваліфікаційної роботи є ігрове середовище, що базується на процедурно згенерованих рівнях. Предметом кваліфікаційної роботи є інструменти для розробки ігрових механік, інтеграції штучного інтелекту. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ігрового застосунку в жанрі Roguelike для створення унікального ігрового досвіду та популяризації ігор цього жанру. Для досягнення мети було поставлені такі завдання:  провести аналіз існуючих інструментів і методів для створення Roguelike-ігор;  проєктування та моделювання системи;  розробити алгоритм процедурної генерації 3D-ігрового середовища;  впровадити базові ігрові механіки, такі як бойова система, система взаємодії з об'єктами, інвентар;  реалізувати систему розвитку персонажа та вибору здібностей;  реалізувати логіку поведінки NPC через Blueprints та/або C++ (штучний інтелект);  протестувати ігрове середовище, оптимізувати його для забезпечення стабільної роботи. У результаті виконання кваліфікаційної роботи було створено ігровий застосунок із процедурно згенерованими рівнями, реалізованими основними механіками жанру Roguelike. Також інтегровано базовий штучний інтелект для управління ворогами та реалізовано систему взаємодії з ігровим світом.  The relevance of the chosen topic lies in the introduction of procedural algorithms and interactive design, which can be used not only in the gaming industry, but also in virtual simulators, learning environments, and architectural modelling. The development of procedural generation and artificial intelligence technologies opens up new opportunities for creating unique game worlds with a high level of replayability. The use of such methods in the Roguelike genre allows to significantly diversify the players' experience, providing new challenges and scenarios each time. The object of the qualification work is a game environment based on procedurally generated levels. The subject of the qualification work is tools for developing game mechanics and integrating artificial intelligence. The purpose of the qualification work is to develop a game application in the Roguelike genre to create a unique gaming experience and popularise games of this genre. To achieve this goal, the following tasks were set:  analyse existing tools and methods for creating Roguelike games;  design and modelling of the system;  develop an algorithm for procedural generation of 3D game environments;  implement basic game mechanics, such as combat system, object interaction system, inventory;  implement a system of character development and ability selection;  implement the logic of NPC behaviour using Blueprints and/or C++ (artificial intelligence);  test the game environment, optimise it to ensure stable operation. As a result of the qualification work, a gaming application with procedurally generated levels implemented with the basic mechanics of the Roguelike genre was created. Basic artificial intelligence for enemy control was also integrated and a system for interacting with the game world was implemented.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectАнтіпова К.uk_UA
dc.subjectгенераціяuk_UA
dc.subjectІнженерія програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectреіграбельністьuk_UA
dc.subjectNPCuk_UA
dc.subjectRoguelikeuk_UA
dc.subjectgenerationuk_UA
dc.subjectreplayabilityuk_UA
dc.titleIгровий застосунок в жанрі roguelike на рушії Unreal Engine 5. Розробка ігрового середовищаuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Раджапов.pdf3.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.