Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/597
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трухов, А. С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T08:02:34Z | - |
dc.date.available | 2019-07-03T08:02:34Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/597 | - |
dc.description | Трухов А. С. Система навчання ігрових об'єктів на основі штучних нейронних мереж : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / А. С. Трухов , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 13 с. | en_US |
dc.description.abstract | Дипломна робота на здобуття освітньої кваліфікації «Бакалавр комп’ютерних наук». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Дипломна робота присвячена розробці архітектури й проектуванню моделі нейронної мережі для вбудовування в ігровий проект в якості ігрового штучного інтелекту. В роботі описано основні методи розробки ігрового штучного інтелекту, методи вбудовування нейронних мереж у ігрове середовище, досліджено вплив використання штучного інтелекту на продуктивність застосунку. Фахова частина включає вступ, три розділи, висновки та додатки до дипломної роботи. Спеціальна частина включає розділ про охорону праці та безпеку на підприємстві. В першому розділі розглядаються теорія розробки ігрових проектів, основні методи, що використовуються в якості ігрового штучного інтелекту. В другому розділі проводиться порівняльний аналіз різних методів прийняття рішень в ігровому середовищі, досліджується місце штучного інтелекту у відеоіграх. У третьому розділі проводиться вибір інструментарію для подальшої розробки системи, будується її архітектура. Розробляється ігрове середовище, вбудовується система штучного інтелекту у проект. Дипломна робота містить: сторінок – 97, рисунків – 20, таблиць – 9, додатків – 2, джерел – 32. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | en_US |
dc.subject | автореферат | en_US |
dc.subject | бакалаврська робота | en_US |
dc.subject | комп'ютерні науки | en_US |
dc.subject | Кондратенко Галина Володимирівна | en_US |
dc.subject | штучний інтелект | en_US |
dc.subject | відеоігри | en_US |
dc.subject | Unity | en_US |
dc.subject | Unity ml agents | en_US |
dc.title | Система навчання ігрових об'єктів на основі штучних нейронних мереж | en_US |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат_Трухов_401_1.pdf | 418.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.