груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/597
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрухов, А. С.-
dc.date.accessioned2019-07-03T08:02:34Z-
dc.date.available2019-07-03T08:02:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/597-
dc.descriptionТрухов А. С. Система навчання ігрових об'єктів на основі штучних нейронних мереж : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / А. С. Трухов , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 13 с.en_US
dc.description.abstractДипломна робота на здобуття освітньої кваліфікації «Бакалавр комп’ютерних наук». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Дипломна робота присвячена розробці архітектури й проектуванню моделі нейронної мережі для вбудовування в ігровий проект в якості ігрового штучного інтелекту. В роботі описано основні методи розробки ігрового штучного інтелекту, методи вбудовування нейронних мереж у ігрове середовище, досліджено вплив використання штучного інтелекту на продуктивність застосунку. Фахова частина включає вступ, три розділи, висновки та додатки до дипломної роботи. Спеціальна частина включає розділ про охорону праці та безпеку на підприємстві. В першому розділі розглядаються теорія розробки ігрових проектів, основні методи, що використовуються в якості ігрового штучного інтелекту. В другому розділі проводиться порівняльний аналіз різних методів прийняття рішень в ігровому середовищі, досліджується місце штучного інтелекту у відеоіграх. У третьому розділі проводиться вибір інструментарію для подальшої розробки системи, будується її архітектура. Розробляється ігрове середовище, вбудовується система штучного інтелекту у проект. Дипломна робота містить: сторінок – 97, рисунків – 20, таблиць – 9, додатків – 2, джерел – 32.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectбакалаврська роботаen_US
dc.subjectкомп'ютерні наукиen_US
dc.subjectКондратенко Галина Володимирівнаen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectвідеоігриen_US
dc.subjectUnityen_US
dc.subjectUnity ml agentsen_US
dc.titleСистема навчання ігрових об'єктів на основі штучних нейронних мережen_US
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат_Трухов_401_1.pdf418.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.