груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСалмін, А. І.-
dc.date.accessioned2019-07-08T07:40:49Z-
dc.date.available2019-07-08T07:40:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/645-
dc.descriptionСалмін А. І. Розробка системи опитування для студентів та викладачів з використанням платформи .NET : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / А. І. Салмін , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 15 с.en_US
dc.description.abstractУ сучасних умовах з величезною швидкістю зростають потоки інформації, розвиваються технології її обробки та зберігання, реальне життя все більше і більше переходить в «цифру». Не виходячи з дому, ми можемо відвідати кращі музеї та театри світу, прослухати найцікавіші лекції в університетах, доторкнутися до таємниць живої природи, поспілкуватися з друзями і колегами, що знаходяться у будь-якій точці планети, і навіть взяти участь в семінарах і конференціях. Такі зміни неминуче зачіпають всі сторони суспільного життя, де, з одного боку, створюють нові можливості для розвитку, а з іншого – породжують численні ілюзії. Одним з громадських інститутів, які зазнали також інформаційному впливу, стала система освіти. Розвиток технологій спричиняє розробку нових інструментів навчання і робить навчальний процес більш ефективним. Однак, бездумне застосування цих інструментів призводить до зворотного ефекту, коли реальне пізнання замінюється ілюзорним, а навчання перетворюється у прості розваги. Формується нова ідеологія, заснована на «Гейміфікації» та «Діджіталізаціі» освіти, де на зміну традиційним учителям йдуть «ігропедагоги», «координатори онлайн-платформ і освітніх траєкторій». Навіть при скептичному ставленні до подібних новацій, більшість фахівців у галузі освіти розуміють, що зміни неминучі, і бачать два основні напрями її розвитку: освіта має бути наближена до проблем реального життя; система навчання повинна враховувати і розумно використовувати нові технологічні можливості. У контексті зазначеного звертаємо увагу на діджиталізацію в освіті, як фундаментального чинника економічного зростання в сучасних умовах. Розвиток Digital Agenda for Europе передбачається за такими напрямами: цифрове суспільство (навички і вакансії; охорона здоров’я та старіння; розумне життя; комунальні послуги; кібербезпека і конфіденційність; Інтернетдовіра тощо); дослідження та інновації (інновації; цифрова інфраструктура; нові технології; компонети та системи; відкрита наука; робототехніка; науководослідні консультанти тощо); доступ та комунікації (широкосмуговий доступ в Європі; телекомунікації; відкритий Інтернет тощо); • цифрова освіта (стартап Європи; дані; хмарні технології; майбутнє Інтернету; консультанти тощо) . Поширенню діджиталіцазії в освіті сприяє запровадження 3G-зв’язку, за допомогою якого розповсюджуються цифрові технології. В Україні поступ діджиталізації успішно відбувається у напрямах електронного навчання (elearning), ІТ (інформаційних технологій), ТКП (телекомунікаційні послуги) тощо . За даними WEF-2017 року «Глобальний звіт з інформаційних технологій», Індекс мережевої готовності (WEF Networked Readiness Index) (NRI) характеризує Україну як , у якій NRI дозволяє оцінити рушійні фактори і наслідки досягнення певного ступеня мережевої готовності та мобілізації цифрових технологій з урахуванням у цьому процесі ролі всіх суб’єктів, виявити сильні і слабкі сторони, на які доцільно звернути увагу при розробленні національних стратегій підвищення мережевої готовності. Оскільки Україна – країна з великою територією і значною кількістю населення, тому оперування значними базами даних є дуже корисною для розвитку економіки і освіти. Основною проблемою реалізації державної політики України у сфері стимулювання розвитку цифрових технологій (діджиталізації) є фрагментарність, брак системності, послідовності, завершеності, узгодженості між ухваленням нормативно-правових актів і подальшою розробкою механізмів їх реалізації. Сукупність законодавчих та нормативних документів у сфері цифрових технологій має багато невизначеностей і суперечностей, а саме: забагато регулюючих норм та інститутів, адміністративного і податкового тиску на суб’єктів діяльності; з спроможність держави ефективно справлятися із взятими на себе повноваженнями є низькою.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectбакалаврська роботаen_US
dc.subjectкомп'ютерні наукиen_US
dc.subjectНездолій Юрій Олексійовичen_US
dc.subjectдіджиталізаціяen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectе-навчанняen_US
dc.titleРозробка системи опитування для студентів та викладачів з використанням платформи .NETen_US
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат.Салмін 403.docx.pdf505.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.