груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезродня, А. В.-
dc.date.accessioned2020-01-13T08:02:26Z-
dc.date.available2020-01-13T08:02:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/748-
dc.descriptionБезродня А. В. Державна політика у сфері здйснення вищої освіти в Україні : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / А. В. Безродня , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 10 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. В магістерській роботі узагальнено теоретичні засади державної політики розвитку вищої освіти встановлено, що незважаючи на низку наукових праць, опублікованих за даною проблематикою, так і не було сформовано комплексної системи методів державної політики у сфері вищої освіти та її інструментарію Обґрунтовано, що сучасний стан розвитку вищої освіти характеризується зменшенням кількості не лише вищих навчальних закладів, а й кількості студентів. За цього швидшими темпами зменшується чисельність студентів, які навчаються за рахунок фізичних чи юридичних осіб, що суттєво впливає на зменшення обсягу власних надходжень вищих навчальних закладів. Обґрунтовано, що стратегічними орієнтирами інноваційного розвитку вищої освіти є: збалансування ринку освітніх послуг та ринку праці; інтеграція української вищої освіти у світовий освітній і дослідницький простір; підготовка фахівців із певним набором компетенцій, серед яких вагоме місце займатимуть не лише фахові, але й загальні компетенції Розроблено пропозиції щодо більш ефективного використання методів державної політик у сфері вищої освіти в Україні з метою підвищення її конкурентоспроможності в умовах інноваційного розвитку.. Зокрема визначено критерії оцінювання якості вищої освіти, під якими запропоновано розуміти певні індикатори, які встановлені окремо для кожного напряму діяльності вищих навчальних закладів і загалом для визначення рівня здобутих особою знань, умінь, навичок, інших компетентностей. Виділено підсумкові індикатори якості вищої освіти, індикатори оцінювання якості наукових здобутків.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняen_US
dc.subjectвища освтіаen_US
dc.subjectіноваційний розвитокen_US
dc.subjectдержавне замовленняen_US
dc.subjectкомпетентностіen_US
dc.subjectіндикаториen_US
dc.titleДержавна політика у сфері здйснення вищої освіти в Україніen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат_Безродня.pdf317.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.