груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМашнова, Є. М.-
dc.date.accessioned2020-01-13T10:32:42Z-
dc.date.available2020-01-13T10:32:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/760-
dc.descriptionМашнова Є. М. Конфлікт-менеджмент як технологія управління конфліктами : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" /Є. М. Машнова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 11 с.en_US
dc.description.abstractУ межах дослідження визначено історичні особливості виникнення та становлення поняття «конфлікт», «конфлікт-менеджмент», «конфлікт в менеджменті», обґрунтовано існуючий досвід функціонування основних моделей управління конфліктами в організаціях та державній службі, а також перспективи вдосконалення вітчизняної системи управління конфліктами в умовах тривалого реформування сфери державного управління та державної служби. Результати дослідження полягають в розвитку теоретичних та практичних складових теорії управління конфліктами та їх ролі в процесах формування ефективного державного та муніципального управління, їх ролі у формування публічної політики. Доведено, що для управлінця будь-якого рівня вміння ефективно вирішувати і попереджати виробничі та трудові конфлікти є професійною компетенцією, а в передових компаніях та установах вміння будувати конструктивний конфлікт і зовсім фігурує серед корпоративних цінностей. Обґрунтовано, що знаючи ознаки виникнення конфліктної ситуації, закономірності розвитку конфліктів, виявляючи мотиви і цілі учасників конфлікту, усвідомлюючи свої справжні інтереси в конкретній ситуації, володіючи методами аналізу конфліктної ситуації і організації спільного пошуку рішень, управлінець та менеджер набагато ефективніше справляється зі складними управлінськими проблемами. Встановлено, що для багатьох конфлікт в організації асоціюється з порушенням взаємин, втратою психологічної рівноваги, емоційним дисбалансом. Однак конфлікт може бути корисний як конфліктуючим сторонам, так і компанії. Завдання полягає в тому, щоб конфлікт з ділового контексту не зміщувався в область особистісних взаємовідносин, не переходив у взаємне дискредитування, щоб не руйнував сформовану роками сумісність. Наголошено, що управлінська дія в багатьох варіаціях не тільки допустима, але й необхідна до сприйняття як конфліктна. Саме конфліктні ситуації можуть бути точками зростання і розвитку організації, можуть дати суттєвий поштовх для формування в ній нових взаємовідносин. Однак для реалізації цієї важливої функції конфліктів потрібні дві істотних умови: по-перше, зміна ставлення до конфліктів, формування позитивного ставлення до них і вміння «бачити» в конфліктах конструктивний початок; по-друге, формування вміння аналізувати конфліктні ситуації, керувати ними, збагачувати «репертуар» технологій вирішення конфліктів, а також дотримання принципів, що сприяють вирішенню конфлікту.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняen_US
dc.subjectконфліктen_US
dc.subjectконфліктна ситуаціяen_US
dc.subjectконфлікт-менеджментen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectконфлікт в менеджментіen_US
dc.subjectуправлення конфліктомen_US
dc.subjectкерівникen_US
dc.subjectконфліктністьen_US
dc.titleКонфліікт-менеджмент як технологія управління конфліктамиen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат МР Машнова (1).pdf343.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.