груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/850
Title: Засоби масової информації як об’єкт культурної політики держави
Other Titles: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"
Authors: Ангелова, Д. О.
Keywords: автореферат
магістерська робота
публічне управління та адміністрування
інститут засобів масової інформації
демократичний режим
політичні сили
Issue Date: 2019
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. В магістерської роботі охарактеризована сутність інституту засобів масової інформації як об’єкта культурної політики держави. З’ясовано, що ЗМІ мають вирішальний вплив на формування національної свідомості громадян України як основи консолідації суспільства на підставі дослідження сучасного стану функціонування вітчизняних ЗМІ, особливостей реалізації державної інформаційної політики в сучасних умовах. Була проведена оцінка ролі та значення засобів масової інформації в процесі формування культурної політики держави на сучасному етапі розвитку соціуму. Обґрунтовано, що інститут засобів масової інформації в сучасній Україні є інструментом впливу політичних сил на становлення демократичного режиму в сучасній Україні ,також на формування світогляду у громадянському суспільстві, визначенні закономірності процесу демократизації суспільства та взаємозалежність стану демократії від рівня незалежності засобів масової інформації. Запропоновано визначення поняття «інститут масової інформації», як діяльність української громадської організаціяї, яка полягає у захисті свободи слова, сприяння розвиткові української журналістики, дослідженню громадської думки та інших явищ, пов'язаних з формуванням масової свідомості. Зроблено висновок, що засоби масової інформації у сучасних реаліях в Україні досі залишають інструментом впливу на суспільство, оскільки є економічно залежними від політичних сил. Більша частина вітчизняного медіа-простору контролюється олігархічними групами, приватним (часто тіньовим) капіталом і практично унезалежнена від громадянського суспільства.
Description: Ангелова Д. О. Засоби масової информації як об’єкт культурної політики держави : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / Д. О. Ангелова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с.
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/850
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
автореферат_Ангелова.pdf491.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.