груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРаковська, Є. О.-
dc.date.accessioned2020-02-14T13:51:42Z-
dc.date.available2020-02-14T13:51:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/885-
dc.descriptionРаковська Є. О. Обґрунтування стратегії розвитку підприємства галузі торгівлі : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Є. О. Раковська , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 20 с.en_US
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» – 2020. Удосконаленні теоретико-методологічні засади стратегічного розвитку підприємств галузі торгівлі в умовах невизначеності зовнішнього середовища. У магістерській роботі описано авторський підхід до сутності стратегій розвитку торговельних підприємств. Опрацьовано різновиди розвитку підприємства. Надано основні, характерні торговельним підприємствам, стратегії розвитку залежно від його місця на ринку споживача, асортименту товару, рівня конкурентоспроможності торговельних підприємств. Досліджено алгоритм формування та реалізації стратегії розвитку торговельних підприємств. Сформовано принципи ефективної розробки та реалізації стратегії розвитку торговельних підприємств. Розроблено засоби формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємствen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectкафедра економіки та підприємництваen_US
dc.subjectСеменчук Ірина Миколаївнаen_US
dc.subjectпідприємництвоen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.subjectбіржова діяльністьen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectефективність діяльності підприємстваen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.titleОбґрунтування стратегії розвитку підприємства галузі торгівліen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»en_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Раковська Є.О..docx.pdf521.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.