груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1089
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКопилова, Л. В.-
dc.date.accessioned2020-04-22T08:12:39Z-
dc.date.available2020-04-22T08:12:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1089-
dc.descriptionКопилова Л. В. Удосконалення напрямків гідрореабілітації дітей з відхиленням в стані здоров’я : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія» / Л. В. Копилова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 13 с.en_US
dc.description.abstractДипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2020. Магістерська робота присвячена питанню удосконалення напрямків гідрореабілітації дітей з відхиленням в стані здоров’я.. В процесі досліджень науково обґрунтовані засоби підготовки студентів по гідрореабілітації дітей з відхиленнями в стані здоров'я в умовах спільного занурення в воду і представлені в системі послідовних взаємообумовлених рівнях практичної підготовки; науково обґрунтовані критерії ефективності рухової діяльності студента на всіх системних рівнях підготовки (сформованість теоретичних знань про рухових діях, в тому числі страховки, підтримках, способах пересування з учнем в умовах «на суші» і «на воді», вміння аналізувати техніку виконання вправ); науково обґрунтовані засоби, що формують здатність до самостійного передбачення виникнення небезпечної і особливо небезпечної критичної ситуації на заняттях з учнем в умовах «на суші» і «на воді» (знання про умови виникнення критичної ситуації: мокра підлога, холодна вода в душі), які дозволяють розвинути у студента стійкий навик самостійного і своєчасного попередження та ефективного подолання небезпечних і особливо небезпечних критичних ситуацій на заняттях з учнем в умовах малого і глибокого басейнів; доведена в результаті багаторічного педагогічного експерименту можливість підготовки фахівця з гідрореабілітації дітей з відхиленнями в стані здоров'я з числа студентів загального курсу (адаптивна фізична культура).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectКафедра медико-біологічних основ спорту та фізичної реабілітаціїen_US
dc.subjectКочина Марина Леонідівнаen_US
dc.subjectсистема фізичної реабілітаціїen_US
dc.subjectгідрореабілітаціяen_US
dc.subjectдіти з відхиленням в стані здоров’яen_US
dc.subjectудосконаленняen_US
dc.titleУдосконалення напрямків гідрореабілітації дітей з відхиленням в стані здоров’яen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня магістр», спеціальність 227 «Фізична терапія, ерготерапія»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання та спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Копилова..pdf459.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.