груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, З. Д.-
dc.date.accessioned2020-06-04T11:08:07Z-
dc.date.available2020-06-04T11:08:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1221-
dc.descriptionІванова З. Д. Діяльність Миколаївської міської ради в управління освітою в контексті державних управлінських реформ 1953-1965 років : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / З. Д. Іванова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020. В магістерської роботі теоретично розглянуто та практично проаналізовано діяльність Миколаївської міської ради в управління освітою в контексті державних управлінських реформ початку 50-х – середини 60-х років. Розглянутостановище місцевих рад депутатів трудящих у системі державного управління початку 50-х – середини 60-х років. Встановлено передумови, що спричинили певну трансформацію суспільних цінностей, які зумовили зміну вимог суспільства до діяльності загальноосвітньої школи, та стали причиною перебудови усієї системи шкільної освіти, її політехнізації. Розкрито сутність освітньої реформи, яка полягала у перетворенні середньої десятирічної школи в одинадцятирічну і забезпеченні оволодіння учнями шкіл однією з масових робітничих професій. Встановлено, що одночасне проведення освітньої реформи та політехнізації освіти супроводжувалось певними труднощами у організації навчально-виховного процесу та його матеріально-технічного забезпечення. Встановлено, що у ранг державної політики як нормативна установка законодавчого характеру була введена мета всебічного виховання особистості, характерними рисами якої визначалися ідейно-партійні патріотичні якості. Зроблено висновок, що протягом 1953-1965 років процес перебудови системи середньої освіти мав як позитивні, так і негативні наслідки. Обґрунтовано, що позитивний досвід переважав над негативним і вартий використання в системі освіти у теперішній час. Визначено головні тенденції реформування шкільної освіти в контексті інтеграції України у європейський простір. Розроблено практичні рекомендації щодо реформування системи освіти в сучасних умовах на основі уроків 1950-60-х років.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняen_US
dc.subjectдержавні управлінські реформиen_US
dc.subjectреформа освітиen_US
dc.subjectполітехнізація навчанняen_US
dc.subjectоргани управління освітоюen_US
dc.subjectзаклади та установи освітиen_US
dc.subjectміська радаen_US
dc.titleДіяльність Миколаївської міської ради в управління освітою в контексті державних управлінських реформ 1953-1965 роківen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АВТОРЕФЕРАТ_Іванова.pdf322.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.