груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАхундов, В. Т.-
dc.date.accessioned2020-06-19T08:02:44Z-
dc.date.available2020-06-19T08:02:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1321-
dc.descriptionАхундов В. Т. Структурна оптимізація програмного забезпечення для створення візуально-інтерактивних систем : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 124 «Комп'ютерні науки» / В. Т. Ахундов , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с.en_US
dc.description.abstractВ даній магістерській науковій роботі розглянуто завдання проектування архітектури програмного забезпечення, яка є достатньо розширюваною, щоб відповідати сучасним технологіям, досить гнучкою для розробки multiplayer role-play game (MRPG) ігор. Дана архітектура повинна забезпечити надійний фундамент для подальшого розвитку і, можливо, стане початком стандартизації взаємодії між компонентами, які використовуються в іграх. У першому розділі магістерської роботи розкривається поняття структури програмного забезпечення для створення візуально-інтерактивних систем, розглядаються принципи розробки ігрового дизайну, планування і проектування ігрової архітектури. Були сформовані актуальність, завдання, мета, об'єкт та предмет дослідження. У другому розділі розглянуті сучасні рішення питань оптимізації архітектури візуально-інтерактивних систем на прикладі успішних ігрових проектів, досліджені схожі концепції і дизайн, визначені базові поняття і принципи проектування дизайну і архітектури для складення проектної документації MRPG гри “Space Wader” з оптимізованою структурою. Третій розділ присвячено синтезу універсальних рішень для оптимізації структури комп’ютерної гри “Space Wader” шляхом визначення дизайну гри, вибору методології проектування і компонування технічного проекту. Четвертий розділ включає практичне завдання на тему ознайомлення з шаблонами проектування ієрархії ігрових сутностей, в результаті виконання якого, студент поглибить знання у сфері проектування структури кодової бази програмного забезпечення. П’ятий розділ містить результати дослідження в галузі охорони праці, в якому проведені розрахунки якості умов роботи на підприємстві, де була проведена переддипломна практика і представлені рекомендації щодо їх покращення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectкафедра інтелектуальних інформаційних системen_US
dc.subjectКондратенко Юрій Пантелійовичen_US
dc.subjectархітектура програмного забезпеченняen_US
dc.subjectігровий дизайнen_US
dc.subjectшаблони проектуванняen_US
dc.subjectпрограмна архітектураen_US
dc.subjectструктурна оптимізаціяen_US
dc.subjectкомп’ютерна граen_US
dc.subjectвізуально-інтерактивна системаen_US
dc.subjectUnityen_US
dc.subjectтехнічний проектen_US
dc.subjectконцепт-документen_US
dc.titleСтруктурна оптимізація програмного забезпечення для створення візуально-інтерактивних системen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 122 «Комп'ютерні науки»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ахундов_Автореферат_601.pdf586.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.