Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/137
Title: | Механізми оптимізації процесу теоретичної підготовки стрільців з лука на етапі початкової підготовки. |
Other Titles: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 017 «Фізична культура і спoрт» |
Authors: | Момот, В. А. |
Keywords: | автореферат магістерська робота оптимізація теоретична підготовка стрільба з лука спорт етап початкової підготовки |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | У роботі здійснено аналіз сучасного стану процесу теоретичної підготовки стрільців з лука в системі багаторічної спортивної підготовки, узагальнено її організаційно-методичні особливості, визначено та обґрунтовано механізми оптимізації. Науково-теоретичне програмування процесу теоретичної підготовки стрільців із лука на етапі початкової підготовки дозволив визначити та обґрунтувати такі механізми оптимізації теоретичної підготовки спортсменів на етапі початкової підготовки в стрільбі з лука: 1) розширення змісту теоретичної підготовки юних стрільців; 2) збільшення обсягу часу на реалізацію теоретичної підготовки юних лучників; 3) використання інформаційних технологій, що поєднують різні засоби візуальної комунікації; 4) застосування інтерактивних методів і засобів навчальної взаємодії. Експериментальні дослідження показали ефективність запропонованих механізми оптимізації теоретичної підготовки спортсменів на етапі початкової підготовки в стрільбі з лука. |
Description: | Момот В. А. Механізми оптимізації процесу теоретичної підготовки стрільців з лука на етапі початкової підготовки: автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 017 «Фізична культура і спoрт» / В. А. Момонт, ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с. |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/137 |
Appears in Collections: | Факультет фізичного виховання та спорту |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.