груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1568
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorХусаінова, А. Г.-
dc.date.accessioned2021-01-14T10:06:14Z-
dc.date.available2021-01-14T10:06:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1568-
dc.descriptionХусаінова А. Г. Імідж та соціально-психологічні фактори розвитку комунікативної компетентності фахівця у галузі публічного управління та адміністрування : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / А. Г. Хусаінова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 10 с.uk_UA
dc.description.abstractМагістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020. Магістерська робота на тему: «Імідж та соціально-психологічні фактори розвитку комунікативної компетентності фахівця у галузі державного управління» має науково-дослідницький характер. В ній подається характеристика іміджу органів державного управління як одного з основних елементів довіри населення до влади, підкреслюються перспективи покращення комунікативної компетентності працівників органів державної влади та місцевого самоврядування як основи ефективного зв'язку між державою та інституціями громадянського суспільства, розкриваються проблеми неперервної освіти в галузі державного управління як ключового спрямування розвитку системи державно-управлінської освіти та проаналізовано особливості формування та перспективи покращення іміджу, розкриті соціально-психологічні фактори розвитку комунікативної компетентності фахівця у галузі державного управління. Визначено, що в умовах модернізації державної служби для успішного досягнення поставленої мети, вирішення конкретної проблеми та встановлення міжособистісних ділових стосунків надзвичайно важливого значення набуває рівень комунікативної компетентності і комунікативної культури державних службовців. Встановлено, що саме ділова комунікація забезпечує ефективну реалізацію цілей управління, об'єднує людей в єдине суспільство, єдину країну, єдину громаду з єдиною владою, тобто мобілізує суспільство. Підкреслено, що метою розвитку ділового спілкування є – формування ефективних управлінських відносин у сфері державної служби. З’ясовано, що підвищення кваліфікації та комунікативної компетенції державних службовців є показником цивілізованості системи державної служби в цілому і державного управління зокрема. Відповідно вирішення проблем ефективності функціонування державного управління в сучасних умовах полягає у покращенні ділової комунікації державних службовців. Встановлено, що наразі одним з нових принципів державної кадрової політики є розвиток інституту компетентнісного наставництва.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectмагістерська роботаuk_UA
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectдержавна владаuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectкорупціяuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.titleІмідж та соціально-психологічні фактори розвитку комунікативної компетентності фахівця у галузі публічного управління та адмініструванняuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Enthalten in den Sammlungen:Інститут державного управління

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Автореферат_Хусаїнова.pdf429.17 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.