груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШульженко, О. М.-
dc.date.accessioned2021-01-22T13:30:39Z-
dc.date.available2021-01-22T13:30:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1583-
dc.descriptionШульженко О. М. Формування іміджу керівника, як чинника забезпечення авторитету влади : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / О. М. Шульженко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 11 с.uk_UA
dc.description.abstractМагістерську роботу присвячено визначенню теоретичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо удосконалення механізму забезпечення авторитету влади шляхом формування іміджу керівника органу влади. Дослідження теоретичних засад формування іміджу в сфері публічного управління дозволяє говорити про те, що імідж та репутація керівника органу влади можуть забезпечувати конкурентну перевагу в органах влади в сучасних умовах. Надано визначення особливостей іміджу, серед яких інформативність, динамічність, активність, багатогранність. Більш ширшим поняттям є «репутація». Встановлено, що репутація формується і існує в просторі громадської думки як суспільне уявлення, визначаючи суспільні переваги. Репутація – це суб’єктивне або колективне оцінювання, сукупність якостей та оцінок будь-якого суб’єкта в діловому управлінні. Визначено, що імідж органу влади знаходиться у взаємозалежності від керівника, його іміджу, а також послуг, що надає орган, і імідж цих послуг. Визначено наступні особливості формування іміджу в публічній сфері на прикладі Миколаївської міської ради. На сьогодні імідж керівників органів влади та авторитет влади значною кількістю громадян ставиться під сумнів. Фактично до половини громадян проявляють недовіру до влади, а роботу керівників органів влади оцінюють як задовільну. Звісно, результати опитування громадян багато в чому залежать від суб’єктивних факторів, проте це не усуває того, що громадяни висловлюються про байдужість та навіть грубість з боку представників влади. Встановлено, що на рівні взаємодії органів місцевого самоврядування та громади існують певні особливості для реалізації взаємозв’язку залежно від розвитку певної території, в даному випадку міста. Політичні, економічні та соціальні обставини впливають на форми здійснення співпраці та використання відповідних інструментів. Настрої населення, концепції функціонування громадських організацій, усі зміни, що відбуваються у місті обов’язково мають відображатися на стратегії та тактиці управлінської діяльності органу місцевої влади, в даному випадку міської ради. На основі цього сформовано напрямки владно-громадської взаємодії на рівні міста.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectмагістерська роботаuk_UA
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectімідж керівника органу владиuk_UA
dc.subjectімідж владиuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectавторитет владиuk_UA
dc.subjectвзаємодія з громадськістю.uk_UA
dc.titleФормування іміджу керівника, як чинника забезпечення авторитету владиuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шульженко Автореферат.pdf386.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.