груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБереза, К. О.-
dc.date.accessioned2019-02-25T10:25:23Z-
dc.date.available2019-02-25T10:25:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/160-
dc.descriptionБереза К. О. Сучасні методи удосконалення програм з фізичної реабілітації школярів хворих на серцеву недостатність: автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія» / К. О. Береза, ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 16 с.en_US
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано літературні джерела з цієї проблеми, проведено реабілітаційне обстеження, визначили функціональний стан серцево-судинної та дихальної системи, стан вегетативної нервової системи, опорно рухового апарату, фізичний розвиток, толерантність до фізичного навантаження, психоемоційний стан та якість життя дітей шкільного віку з хронічною серцевою недостатністю. Такий підхід сприяв можливості розробити та індивідуалізувати програму фізичної реабілітації для цих дітей,що тривала 28 тижнів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectфізична реабілітаціяen_US
dc.subjectкорекція програмen_US
dc.subjectзахворювання серцево-судинної системиen_US
dc.subjectдіти шкільного вікуen_US
dc.subjectкомплексне обстеженняen_US
dc.subjectхронічна серцева недостатністьen_US
dc.titleСучасні методи удосконалення програм з фізичної реабілітації школярів хворих на серцеву недостатністьen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 227 «Фізична терапія, ерготерапія»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання та спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
береза.pdf650.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.