Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1668| Title: | Роль інформаційно-комунікативних технологій у підготовці майбутніх соціальних працівників в умовах дистанційного навчання |
| Other Titles: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 231 «Соціальна робота» |
| Authors: | Петрова, Ю. С. |
| Keywords: | автореферат магістерська робота кафедра соціальної роботи, управління і педагогіки Файчук Олена Леонідівна дистанційна освіта інформаційно-комунікативні технології онлайн-платформи інструменти дистанційного навчання онлайн-навчання |
| Issue Date: | 2021 |
| Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
| Abstract: | Магістерська робота на здобуття академічного ступеня магістра за спеціальністю – 231 «Соціальна робота». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2021. Магістерська робота присвячена вивченню проблемі використання інформаційно-комунікативних технологій під час дистанційного навчання. Проведене дослідження дозволяє визначити, що інформаційно-комунікативні технології є невід’ємною частиною успішного дистанційного навчання. Тому правильне обрання та використання сучасних новітніх технологій дозволяють удосконалити процес підготовки майбутніх соціальних працівників в умовах дистанційного навчання. |
| Description: | Петрова Ю. С. Роль інформаційно-комунікативних технологій у підготовці майбутніх соціальних працівників в умовах дистанційного навчання : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 231 «Соціальна робота» / Ю. С. Петрова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 12 с. |
| URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1668 |
| Appears in Collections: | Інститут державного управління |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Петрова Автореферат.pdf | 263.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.