груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеращенко, В. А.-
dc.date.accessioned2021-03-16T09:42:20Z-
dc.date.available2021-03-16T09:42:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1680-
dc.descriptionГеращенко В. А. Інформаційна система прийому та обробки заяв користувачів комунальних послуг з використанням нейромережевих технологій : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 124 «Комп'ютерні науки» / В. А. Геращенко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 15 с.uk_UA
dc.description.abstractМагістерська кваліфікаційна робота на здобуття освітньої кваліфікації «Магістр комп’ютерних наук». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2021. В даній роботі розглянуто процес створення інформаційної системи прийому та обробки заяв користувачів комунальних послуг з використанням нейромережевих технологій, який дозволить компанії-постачальнику мати представлення в мережі і підвищить якість обслуговування клієнтів, дасть загальне позитивне враження щодо іміджу та надійності компанії-постачальника для існуючих та нових клієнтів. Актуальність теми полягає тому, що в умовах впровадження інтернет- технологій у наше повсякденне життя неможливо не торкнутись теми, що стосується надання комунальних послуг. Ця сфера звісно не першочергова в IT інноваціях, але й вона заслуговує уваги, бо так чи інакше у кожній оселі громадяни стикаються з такими повсякденними питаннями як безперебійне подання усіх життєво необхідних комунікацій та усунення проблем із ними. Метою роботи є дослідження можливостей і функцій сучасних інтернет- технологій для проектування і розробки вдосконаленої та зручної інформаційної системи аналізу та прийму заяв для користувачів комунальних послуг. У ході роботи було проведено аналіз наявних інформаційних ресурсів для користувачів комунальних послуг та на його основі із врахуванням виявлених переваг та недоліків створено інформаційну систему прийому та обробки заяв користувачів комунальних послуг з використанням нейромережевих технологій. В спеціальній частині магістерської кваліфікаційної роботи з «Охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях» проведено аналіз умов праці на робочих місцях в офісному приміщенні ФОП Горбенко та факторів виробничого приміщення, проаналізовано питання, що пов’язані з дотриманням санітарно- гігієнічних вимог при експлуатації ПК в офісі, розроблено інструкції дій працівників компанії при виникненні типових надзвичайних ситуацій. У методичній частині було розроблено практичну роботу на тему «Використання ООП у PowerShell». Робота складається зі 100 сторінок, 23 рисунків, 4 таблиць та 51 посилання на літературні джерела.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectмагістерська роботаuk_UA
dc.subjectкафедра соціологіїuk_UA
dc.subjectГорбань Гліб Валентинович.uk_UA
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectобробка заявuk_UA
dc.subjectорфографічні помилкиuk_UA
dc.subjectкласифікація текстуuk_UA
dc.subjectнейромережеві технологіїuk_UA
dc.titleІнформаційна система прийому та обробки заяв користувачів комунальних послуг з використанням нейромережевих технологійuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 122 «Комп'ютерні науки»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет комп'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат 601 Геращенко Вікторія Андріївна.pdf579.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.