Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1714
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кучманич, В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T10:00:47Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T10:00:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1714 | - |
dc.description | Кучманич В. О. Розподілена система моніторингу технічного стану групи рухомих об’єктів на базі технології Wi-Fi Mesh : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 123 «Комп’ютерна інженерія» / В. О. Кучманич , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 16 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота магістра зі спеціальності 123 Комп’ютерна інженерія. – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, 2021. Магістерська робота спрямована на дослідження систем моніторингу технічного стану групи рухомих об’єктів. Розглянуто головні функції подібних систем та адаптери зв’язку з діагностичним блоком автомобіля. Практичне значення результатів дослідження та розроблення полягає у розробці програмно-апаратного модуля, що дозволяє отримувати інформацію про поточний технічний стан групи рухомих об’єктів. Пояснювальна записка магістерської роботи складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та двох додатків. У вступі визначається актуальність теми, сформульовані мета, об’єкт, предмет та завдання дослідження та розроблення. У першому розділі розглянуто основні функції телематичних систем, теорію технічного стану, його вплив на працездатність та основне завдання діагностики; розглядається архітектура електронної системи сучасного автомобіля, наведено особливості та переваги роботи CAN-шини; розглядається робота електронних блоків керування автомобіля. У другому розділі описується вибір апаратних компонентів майбутньої системи та їх характеристика; розглянуто схему підключення обраних компонентів. У третьому розділі описано використані інтерфейси зв’язку; спроєктовано принципову схему системи; розглянуто використані бібліотеки; розроблено програму для мікроконтролера; продемонстровано головні функції системи. У четвертому розділі описано процес створення mesh-мережі; проведено тестування розробленої системи. У висновках наведено аналіз виконаної роботи та отриманих результатів дослідження та розроблення. У додатку А наведено керуюча програма для мікроконтролера. У додатку Б наведено програмний код для Wi-Fi модуля. В цілому, магістерська робота без додатків містить 70 сторінок, 40 рисунків, 3 таблиці, 26 джерел посилання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | магістерська робота | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерна інженерія | uk_UA |
dc.subject | Пузирьов Сергій Володимирович | uk_UA |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | Wi-Fi Mesh | uk_UA |
dc.subject | ЕБК | uk_UA |
dc.subject | CAN-шина | uk_UA |
dc.subject | ELM327 | uk_UA |
dc.subject | OBD2 | uk_UA |
dc.subject | технічний стан | uk_UA |
dc.subject | бортова діагностика | uk_UA |
dc.subject | Arduino | uk_UA |
dc.subject | ESP8266 | uk_UA |
dc.subject | ESP32 | uk_UA |
dc.title | Розподілена система моніторингу технічного стану групи рухомих об’єктів на базі технології Wi-Fi Mesh | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 123 «Комп’ютерна інженерія» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
+Автореферат Кучманич.pdf | 549.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.