груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМовляв, В. П.-
dc.date.accessioned2021-05-21T11:42:59Z-
dc.date.available2021-05-21T11:42:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1791-
dc.descriptionМовляв В. П. Mеханізми корекції методики адаптивного плавання в процесі фізичної терапії дітей з проблемами опорно-рухового апарату : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія» / В. П. Мовляв , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 15 с.uk_UA
dc.description.abstractДипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, м. Миколаїв, 2021. Магістерська робота присвячена питанню дослідження механізмів корекції методики адаптивного плавання в процесі фізичної терапії дітей з проблемами опорно-рухового апарату. Розроблений інноваційний науковий підхід до процесу початкової спортивної підготовки дітей у віці 7-9 років з ураженнями ОРА (в тому числі з ДЦП) на основі адаптивного плавання, що дозволяє виявити якісно нові умови організації групових занять на основі індивідуалізації, з урахуванням прояву особливостей рухової активності дитини з ДЦП у водному середовищі басейну. Доведено перспективність використання на перших практичних групових заняттях вправ «на суші» і «на воді», залучення батьків до доступної допомоги і страховки дітей з ураженнями ОРА в системі «тренер-батько-дитина», що істотно підвищує ефективність і якість оволодіння дитиною специфічними техніками переміщення у воді: при навчанні підготовчим вправам по освоєнню з водою, плавання з підтримуючими засобами і без підтримки. Розширено межі характерних і індивідуальних особливостей ознак прояви рухової активності дитини в умовах водного середовища, визначено та класифіковано індивідуальний і загальний коридори формування критичних ситуацій за ознаками розвитку дітей з ураженнями ОРА. Розроблена експериментальна методика початкової спортивної підготовки дітей з ураженнями ОРА засобами адаптивного плавання, яка дозволяє не тільки домогтися поліпшення спортивних результатів, але і забезпечити підвищення якості життя дітей з ураженнями ОРА.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectмагістерська роботаuk_UA
dc.subjectКафедра медико-біологічних основ спорту та фізичної реабілітаціїuk_UA
dc.subjectБокутаєва В.Вuk_UA
dc.subjectадаптивне плаванняuk_UA
dc.subjectфізична терапіяuk_UA
dc.subjectопорно-руховий апаратuk_UA
dc.subjectмеханізми корекціїuk_UA
dc.titleMеханізми корекції методики адаптивного плавання в процесі фізичної терапії дітей з проблемами опорно-рухового апаратуuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня магістр», спеціальність 227 «Фізична терапія, ерготерапія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання та спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мовляв В.П..pdf671.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.