Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1821
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нечитайло, А. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-26T11:08:49Z | - |
dc.date.available | 2021-05-26T11:08:49Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1821 | - |
dc.description | Нечитайло А. Ю. Android-застосунок для виконання онлайн покупок атрибутики ігрових та кіно персонажів : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / А. Ю. Нечитайло , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 13 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Данна дипломна робота присвячена розробці мобільного застосунку інтернет-магазину на базі операційної системи Android. Об’єктом розробки є процес створення програмного забезпечення для масового використання на базі операційної системи Android. Предметом розробки є мобільний Android-додаток інтернет-магазину “GeekShop” із товарами із комп’ютерних ігор, коміксів та кінофільмів. Метою роботи є розробка респонсивного та багатофункціонального мобільного онлайн-магазину на базі операційної системи Android для здійснення покупки різноманітних товарів, розділених на категорії. Методи розробки: використання мови програмування Java, а саме методів та бібліотек для розробки мобільних застосунків, база даних режиму реального часу Firebase Realtime Database. Загальний обсяг роботи складає 70 сторінок, 25 рисунків, 18 посилань на літературні джерела та 4 додатки. У вступі визначається актуальність теми та практичне значення, проводиться короткий огляд завдань та описується архітектура. У першому розділі розкривається аналіз області мобільних застосунків інтернет магазинів, чим вони займаються та яку користь несуть, як класифікуються, аналіз та вибір засобів розробки та стеку технологій, постановка задачі. У другому розділі описується практична частина розробки таблиць та роботи зі Storage у середовищі Firebase. У третьому розділі детально розкривається робота зі створення різноманітних вкладок та класів мобільного застосунку. У четвертому розділі описуються ідеї практичного застосування мобільного додатку, ідеї впроваждення у нього нових технологій та заключна частина роботи над проектом. У висновку проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів. У додатку представлено опис та скріншоти із кодом імплементованих до проекту бібліотек. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | інженерія програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | Дворецький Михайло Леонідович | uk_UA |
dc.subject | мобільний додаток | uk_UA |
dc.subject | Android застосунок | uk_UA |
dc.subject | мобільний дизайн | uk_UA |
dc.subject | розробка | uk_UA |
dc.subject | онлайн магазин | uk_UA |
dc.title | Android-застосунок для виконання онлайн покупок атрибутики ігрових та кіно персонажів | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат_Нечитайло.pdf | 351.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.