груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтонюк, В. А.-
dc.date.accessioned2021-05-28T08:09:56Z-
dc.date.available2021-05-28T08:09:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1846-
dc.descriptionАнтонюк В. А. Репрезентація війни в трьох англомовних романах початку XXI століття : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 035 «Філологія» / В. А. Антонюк , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 14 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра філології за спеціальністю 035-Філологія 035.04 Германські мови та літератури (переклад включно) - англійська. – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2021. У кваліфікаційній роботі визначено особливості репрезентації війни в трьох англомовних романах. У першому розділі було проаналізовано особливості літератури про війну та виокремлено їх рис. Визначено головні теми у творчості досліджуваних письменників та з’ясовано контексти написання романів про війну. У другому розділі було виявлено та проаналізовано засоби репрезентації війни в трьох англомовних романах початку XXI століття. Для дослідження було обрано три романи сучасних англомовних письменників. Романи об’єднано спільною темою – війна. Під час аналізу з’ясовано, що всі три романи зосереджуються на історіях окремих людей на фоні значних історичних подій. Через відсутність власного воєнного досвіду письменники мають перевагу у репрезентації подій різними засобами: мовою, стилем, композиційною структурою. В ході дослідження з’ясовано, що сучасні романи про війну набувають популярності з декількох причин: відсутність ідеологічного компоненту(в романах відсутнє ідеологічне нашарування, що висвітлювало б однобоке ставлення до описуваних подій); письменники застосовують різні точки зору, вводять нові елементи нарації; прописуються нові системи персонажів, що зацікавлюють читача; серед персонажів – діти, що є образом страждаючої невинності; вплив війни на цивільне населення; вплив тодішньої ідеології на звичайну людину; війна згубна для будь-якої нації(для тих, на кого нападають та тих, хто нападає, тобто війна завжди згубна для звичайної людини); з’являється все більше тем Голокосту. Було також встановлено, що романи про війну: по-перше, звертаються до долі маленької людини, дослідження ступеня її залученості і висновку, що у війні немає переможців, та страждають усі, навіть смерть. По-друге, роман про війну у абсолютно різних формах попереджає про небезпеку нацизму.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectмагістерська роботаuk_UA
dc.subjectкафедра теорії та практики перекладу з англійської мовиuk_UA
dc.subjectСтаршова Оксана Олександрівнаuk_UA
dc.subjectвійна та літератураuk_UA
dc.subjectамериканська літератураuk_UA
dc.subjectавстралійська літератураuk_UA
dc.subjectбританська літератураuk_UA
dc.subjectжанр воєнного романуuk_UA
dc.titleРепрезентація війни в трьох англомовних романах початку XXI століттяuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 035 «Філологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Інститут філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Антонюк_aref.pdf270.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.