груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНемченко, П. В.-
dc.date.accessioned2021-07-07T07:31:01Z-
dc.date.available2021-07-07T07:31:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1936-
dc.descriptionНемченко П. В. Розробка та випуск гіперказуальної гри Google Play Store : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / П. В. Немченко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 15 с.uk_UA
dc.description.abstractМетою роботи є зменшення ризиків розповсюдження гри за рахунок коректно зробленого випуску гри у Google Play Store. Для досягнення визначеної мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. проаналізувати ринок мобільних ігрових застосунків та найуспішніших конкурентів; 2. розробити гіперказуальну гру; 3. розробити цікаві механіки, аби гравці не покидали грати в гру після першого запуску; 4. розробити архітектуру ігрового застосунку; 5. розробити монетизаційну модель; 6. зареєструвати аккаунт розробника Google Play; 7. зробити покрокову інструкцію випуску гри. Об’єктом роботи є процес розробки оптимальної стратегії випуску гіперказуальної гри. Предметом роботи є інструменти та інформаційні технології розробки ігрових застосунків. У першому розділі кваліфікаційної роботи описаний аналіз предметної області проекту. Був зроблений аналіз ринку ігрових застосунків, а також аналіз найуспішніших конкурентів. На основі цих аналізів була створена специфікація вимог до програмного забезпечення. У другому розділі кваліфікаційної роботи бакалавра описаний процес прототипування та розробки гри. Був пройдений процес від ідеї та макетів до перших версій гри, в які можна пограти. У третьому розділі роботи описана архітектура та монетизаційна модель ігрового застосунку. Було створено декілька діаграм, а саме: діаграма класів, діаграма потоку даних та схема монетизаційної моделі. У четвертому розділі кваліфікаційної роботи наведено послідовність кроків технічного випуску гри у Google Play Market. Було пройдено шлях від створення облікового запису розробника до технічного випуску гри. У спеціальній частині з охорони праці був здійснений аналіз виробничого приміщення ТОВ «Мбайсікл». КРБ викладена на 56 сторінки, вона містить 4 розділи, 32 ілюстрації, 2 таблиці, 10 джерел в переліку посилань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectкафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectДавиденко Євген Олександровичuk_UA
dc.subjectгіперказуальна граuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectGoogle Play Storeuk_UA
dc.subjectтрейлер гриuk_UA
dc.subjectігрова механікаuk_UA
dc.titleРозробка та випуск гіперказуальної гри Google Play Storeuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Немченко.pdf634.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.