Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1936
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Немченко, П. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-07T07:31:01Z | - |
dc.date.available | 2021-07-07T07:31:01Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1936 | - |
dc.description | Немченко П. В. Розробка та випуск гіперказуальної гри Google Play Store : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / П. В. Немченко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 15 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою роботи є зменшення ризиків розповсюдження гри за рахунок коректно зробленого випуску гри у Google Play Store. Для досягнення визначеної мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. проаналізувати ринок мобільних ігрових застосунків та найуспішніших конкурентів; 2. розробити гіперказуальну гру; 3. розробити цікаві механіки, аби гравці не покидали грати в гру після першого запуску; 4. розробити архітектуру ігрового застосунку; 5. розробити монетизаційну модель; 6. зареєструвати аккаунт розробника Google Play; 7. зробити покрокову інструкцію випуску гри. Об’єктом роботи є процес розробки оптимальної стратегії випуску гіперказуальної гри. Предметом роботи є інструменти та інформаційні технології розробки ігрових застосунків. У першому розділі кваліфікаційної роботи описаний аналіз предметної області проекту. Був зроблений аналіз ринку ігрових застосунків, а також аналіз найуспішніших конкурентів. На основі цих аналізів була створена специфікація вимог до програмного забезпечення. У другому розділі кваліфікаційної роботи бакалавра описаний процес прототипування та розробки гри. Був пройдений процес від ідеї та макетів до перших версій гри, в які можна пограти. У третьому розділі роботи описана архітектура та монетизаційна модель ігрового застосунку. Було створено декілька діаграм, а саме: діаграма класів, діаграма потоку даних та схема монетизаційної моделі. У четвертому розділі кваліфікаційної роботи наведено послідовність кроків технічного випуску гри у Google Play Market. Було пройдено шлях від створення облікового запису розробника до технічного випуску гри. У спеціальній частині з охорони праці був здійснений аналіз виробничого приміщення ТОВ «Мбайсікл». КРБ викладена на 56 сторінки, вона містить 4 розділи, 32 ілюстрації, 2 таблиці, 10 джерел в переліку посилань. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | кафедра інженерії програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | Давиденко Євген Олександрович | uk_UA |
dc.subject | гіперказуальна гра | uk_UA |
dc.subject | рекламна кампанія | uk_UA |
dc.subject | Google Play Store | uk_UA |
dc.subject | трейлер гри | uk_UA |
dc.subject | ігрова механіка | uk_UA |
dc.title | Розробка та випуск гіперказуальної гри Google Play Store | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Немченко.pdf | 634.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.