Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1942
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сирота, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-07T08:28:44Z | - |
dc.date.available | 2021-07-07T08:28:44Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1942 | - |
dc.description | Сирота В. В. Мобільна гра з використанням автодидактичного штучного інтелекту : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / В. В. Сирота , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 13 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою дипломної роботи є дослідження впливу автодидактичного штучного інтелекту на процес гри, переваги та недоліки його використання, зручність та складність його впровадження. Для цього потрібно використати бібліотеки, які надають інструменти для навчання моделей штучного інтелекту та розробити власні правила навчання. Робота складається із чотирьох розділів. У першому розділі описано все, що стосується сучасних ігор, ігрових механік, жанрів, класифікацій та ігрового процесу. У другому розділі описані загальні принципи роботи автодидактичного штучного інтелекту, машинного навчання та опис бібліотеки, що використовується, її можливості, принципи та алгоритми роботи. У третьому розділі описано процес створення моделей штучного інтелекту та методів їх навчання, а також подальше використання навчених моделей. У четвертому розділі проведено дослідження методів та засобів використання навчених моделей, описано процес розробки та наведено результат роботи. Результатом роботи є мобільна гра, яка завдяки штучному інтелекту буде відтворювати адаптивні рівні складності та генерувати унікальні ігрові події. Ця гра в першу чергу призначена для дослідження впливу штучного інтелекту на ігровий процес, та демонстрацій можливостей штучного інтелекту у відеоіграх. КРБ складається із вступу, трьох розділів, спеціальної частини та висновків. Загальний обсяг роботи складає ___ сторінки, вона містить ___ розділи, ___ ілюстрацій, ___ таблиці, ___ джерел в переліку посилань. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | кафедра інженерії програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | Горбань Гліб Валентинович. | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | машинне навчання | uk_UA |
dc.subject | процедурна генерація | uk_UA |
dc.subject | відеогра | uk_UA |
dc.subject | Unity 3D | uk_UA |
dc.subject | Android | uk_UA |
dc.subject | C# | uk_UA |
dc.title | Мобільна гра з використанням автодидактичного штучного інтелекту | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сирота_В.В. Автореферат.pdf | 410.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.