груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСирота, В. В.-
dc.date.accessioned2021-07-07T08:28:44Z-
dc.date.available2021-07-07T08:28:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1942-
dc.descriptionСирота В. В. Мобільна гра з використанням автодидактичного штучного інтелекту : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / В. В. Сирота , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 13 с.uk_UA
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є дослідження впливу автодидактичного штучного інтелекту на процес гри, переваги та недоліки його використання, зручність та складність його впровадження. Для цього потрібно використати бібліотеки, які надають інструменти для навчання моделей штучного інтелекту та розробити власні правила навчання. Робота складається із чотирьох розділів. У першому розділі описано все, що стосується сучасних ігор, ігрових механік, жанрів, класифікацій та ігрового процесу. У другому розділі описані загальні принципи роботи автодидактичного штучного інтелекту, машинного навчання та опис бібліотеки, що використовується, її можливості, принципи та алгоритми роботи. У третьому розділі описано процес створення моделей штучного інтелекту та методів їх навчання, а також подальше використання навчених моделей. У четвертому розділі проведено дослідження методів та засобів використання навчених моделей, описано процес розробки та наведено результат роботи. Результатом роботи є мобільна гра, яка завдяки штучному інтелекту буде відтворювати адаптивні рівні складності та генерувати унікальні ігрові події. Ця гра в першу чергу призначена для дослідження впливу штучного інтелекту на ігровий процес, та демонстрацій можливостей штучного інтелекту у відеоіграх. КРБ складається із вступу, трьох розділів, спеціальної частини та висновків. Загальний обсяг роботи складає ___ сторінки, вона містить ___ розділи, ___ ілюстрацій, ___ таблиці, ___ джерел в переліку посилань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectкафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectГорбань Гліб Валентинович.uk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectпроцедурна генераціяuk_UA
dc.subjectвідеограuk_UA
dc.subjectUnity 3Duk_UA
dc.subjectAndroiduk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.titleМобільна гра з використанням автодидактичного штучного інтелектуuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сирота_В.В. Автореферат.pdf410.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.