груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНоренко, А.Ю.-
dc.date.accessioned2021-07-07T13:22:50Z-
dc.date.available2021-07-07T13:22:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1961-
dc.descriptionНоренко А. Ю. СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОЇ ГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СЕРЕДОВИЩІ UNITY 3D : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» / А. Ю. Норенко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 14 с.uk_UA
dc.description.abstractБакалаврська кваліфікаційна робота на здобуття освітньої кваліфікації «бакалавр з комп’ютерних наук» в галузі знань 12 «Інформаційні технології» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки». Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв. Об'єктом роботи є процес розробки комп'ютерних ігор у середовищі розробки UNITY. В свою чергу предметом роботи є інструменти та засоби розробки мобільних ігор із використанням рушія UNITY. Мета роботи - створення мобільної гри з використанням штучного інтелекту за допомогою потужних та сучасних інструментів та монетизації продукту, який можна буде використовувати для задоволення потреб користувачів. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка складається зі вступу, трьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі розглядається положення та проаналізовано сферу мобільних додатків. Аналізується майбутній потенціал у сфері мобільних ігор. У другому розділі проведено вибір інструментарію розробки, тобто вибрано мову програмування, середовище розробки, та ігровий двигун, аналіз відомостей про які сприяв побудові загальної картини підходу до розробки додатку. У третьому розділі проведено проектування системи, розробка інформаційної системи; висновків, списку використаних джерел та додатків. В результаті власний ігровий продукт, який представляє собою шахову гру. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 76 сторінок, 13 рисунків, 3 таблиці, 20 використаних джерел та 2 додатки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectкафедра інтелектуальних інформаційних системuk_UA
dc.subjectКулаковська І. В.uk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectмобільна граuk_UA
dc.titleСТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОЇ ГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СЕРЕДОВИЩІ UNITY 3Duk_UA
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , спеціальність 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат 401 Норенко Андрій Юрійович.pdf137.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.