Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1961
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Норенко, А.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-07T13:22:50Z | - |
dc.date.available | 2021-07-07T13:22:50Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1961 | - |
dc.description | Норенко А. Ю. СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОЇ ГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СЕРЕДОВИЩІ UNITY 3D : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» / А. Ю. Норенко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 14 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Бакалаврська кваліфікаційна робота на здобуття освітньої кваліфікації «бакалавр з комп’ютерних наук» в галузі знань 12 «Інформаційні технології» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки». Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв. Об'єктом роботи є процес розробки комп'ютерних ігор у середовищі розробки UNITY. В свою чергу предметом роботи є інструменти та засоби розробки мобільних ігор із використанням рушія UNITY. Мета роботи - створення мобільної гри з використанням штучного інтелекту за допомогою потужних та сучасних інструментів та монетизації продукту, який можна буде використовувати для задоволення потреб користувачів. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка складається зі вступу, трьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі розглядається положення та проаналізовано сферу мобільних додатків. Аналізується майбутній потенціал у сфері мобільних ігор. У другому розділі проведено вибір інструментарію розробки, тобто вибрано мову програмування, середовище розробки, та ігровий двигун, аналіз відомостей про які сприяв побудові загальної картини підходу до розробки додатку. У третьому розділі проведено проектування системи, розробка інформаційної системи; висновків, списку використаних джерел та додатків. В результаті власний ігровий продукт, який представляє собою шахову гру. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 76 сторінок, 13 рисунків, 3 таблиці, 20 використаних джерел та 2 додатки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | кафедра інтелектуальних інформаційних систем | uk_UA |
dc.subject | Кулаковська І. В. | uk_UA |
dc.subject | C# | uk_UA |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | мобільна гра | uk_UA |
dc.title | СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОЇ ГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СЕРЕДОВИЩІ UNITY 3D | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , спеціальність 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат 401 Норенко Андрій Юрійович.pdf | 137.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.