груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧепара, І. В.-
dc.date.accessioned2022-10-27T12:23:32Z-
dc.date.available2022-10-27T12:23:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2362-
dc.descriptionЧепара І. В. Формування 3D ‒ моделі для ігрового застосунку засобами штучного інтелекту : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / І. В. Чепара ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 99 с.uk_UA
dc.description.abstractОб’єкт роботи – методи побудови 3D моделі засобами штучного інтелекту. Предмет роботи – програма для генерації 3D моделі за допомогою штучного інтелекту на основі зовнішніх даних людини, використовуючи 2D зображення. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є репрезентація гравця у відеогрі за допомогою створення його аватару, який має з ним зовнішню схожість. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі представлені аналіз розвитку відеоігор з метою встановлення появи потреби у «зануренні» гравців та аналіз самого занурення з метою дослідження чому і як воно впливає на ігровий досвід. У другому розділі було проаналізовано вплив машинного навчання на відеоігри, які технології машинного навчання використовуються, які задачі вони вирішують та було досліджено вплив машинного навчання на 3D моделювання, які алгоритми використовуються, проблеми 3D моделювання та машинного навчання. У третьому розділі були проаналізовані найпопулярніші технології для розробки відеоігор та моделювання 3D. За допомогою порівняння сильних та слабких сторін кожної технології, було прийнято рішення обрати Unity як ігровий движок та Blender як 3D редактор.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інтелектуальних інформаційних системuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectГожий О. П.uk_UA
dc.subjectвідеограuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subject3D моделюванняuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectBlenderuk_UA
dc.subjectзануренняuk_UA
dc.subjectнейронні мережіuk_UA
dc.titleФормування 3D-моделі для ігрового застосунку засобами штучного інтелектуuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
401 Чепара Іван Васильович.pdf3.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.