Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2362
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чепара, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-27T12:23:32Z | - |
dc.date.available | 2022-10-27T12:23:32Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2362 | - |
dc.description | Чепара І. В. Формування 3D ‒ моделі для ігрового застосунку засобами штучного інтелекту : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / І. В. Чепара ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 99 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Об’єкт роботи – методи побудови 3D моделі засобами штучного інтелекту. Предмет роботи – програма для генерації 3D моделі за допомогою штучного інтелекту на основі зовнішніх даних людини, використовуючи 2D зображення. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є репрезентація гравця у відеогрі за допомогою створення його аватару, який має з ним зовнішню схожість. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі представлені аналіз розвитку відеоігор з метою встановлення появи потреби у «зануренні» гравців та аналіз самого занурення з метою дослідження чому і як воно впливає на ігровий досвід. У другому розділі було проаналізовано вплив машинного навчання на відеоігри, які технології машинного навчання використовуються, які задачі вони вирішують та було досліджено вплив машинного навчання на 3D моделювання, які алгоритми використовуються, проблеми 3D моделювання та машинного навчання. У третьому розділі були проаналізовані найпопулярніші технології для розробки відеоігор та моделювання 3D. За допомогою порівняння сильних та слабких сторін кожної технології, було прийнято рішення обрати Unity як ігровий движок та Blender як 3D редактор. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра інтелектуальних інформаційних систем | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | Гожий О. П. | uk_UA |
dc.subject | відеогра | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | 3D моделювання | uk_UA |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | Blender | uk_UA |
dc.subject | занурення | uk_UA |
dc.subject | нейронні мережі | uk_UA |
dc.title | Формування 3D-моделі для ігрового застосунку засобами штучного інтелекту | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет ком'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
401 Чепара Іван Васильович.pdf | 3.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.